Anne Louise 3 måneder i fredags.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.000 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

NinaNymannMadsen

årh ja tror ikk jeg fortæller så tit her inde mere, kommer mere med nogen spørgsmål.

nå men vil da bare lige fortælle lidt om min den mindste.
hun blev 3 måneder i fredags og blev også vaccineret, hun skreg kun lidt og blev slet ikk mærket af det, hun sov lidt mere end hun plejer men ellers så snakkede hun bare som et vandfald hele dagen når hun var vågen og det har hun gjort lige siden. det er bare skønt.

hun er også begyndt at få flaske en gang i mellem nu, men det er for at hun lære det, da jeg skal starte i skole fredag den 13 januar og så er det farmand der tager over med hende de timer jeg er afsted og hun skal jo gerne ha lidt at spise mens jeg er væk. det er alligevel nogen timer, tager afsted 7:10 med den store i dagpleje, og så i skole lige efter, timerne starter 8:15 og så har jeg alle dage fri 13:10 undtagen mandag hvor det er 14:20.

det bliver dejligt at komme igang igen men også hårdt i starten at skulle være væk fra lillepigen men bor lige over på den anden side af vejen i forhold til skolen.

her den 29 januar skal hun døbes og det glæder vi os meget til, hun skal ha min dåbskjole på (det havde den store pige også) vi bliver 48 mennesker.

tror måske også der kan være tænder på vej, hun tygger hele tiden på sutten, hendes fingre eller andre ting hun har i hånden hun kan tygge på men er slet slet ikk sikker, syntes nemlig ikk jeg kan se eller mærke noget.

nå men i skal da også ha lidt billeder af hende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Maja_4000

Hvor er hun bare sød

Har du det fint med at skulle væk fra hende allerede ? Det tror jeg godt nok jeg ville have svært ved ;o

Og nej , hvor har hun meget hår !!  Hehe

Anmeld

8. januar 2012

*Louise*

Så sød....

Anmeld

8. januar 2012

NinaNymannMadsen

Maja_4000 skriver:

Hvor er hun bare sød

Har du det fint med at skulle væk fra hende allerede ? Det tror jeg godt nok jeg ville have svært ved ;o

Og nej , hvor har hun meget hår !!  Hehe

jeg har det ikke fint med det men jeg er afklaret med det og kan mærke på mig selv at det er bedst at jeg kommer lidt ud og bare er mig. er ved at køre død i at bare være mor. har ingen tid til noget som helst.
glæder mig til at komme ud igen bare nogen timer hver dag uden børn. men glæder mig også til at komme hjem fra skole igen og blive mødt med en dejlig lille basse der venter på mig.

vil gerne være færdig med min uddannelse så jeg kan komme ud og få mig et job, og ved bare med mig selv at havde jeg ventet helt til august så havde jeg glemt stort set alt det jeg havde lært på første år i skolen. og ser det sådan at nu er jeg færdig et halvt år før end jeg ville ha været hvis jeg havde taget barsel i et år i stedet for.

hun har meget hår og det skal vi lige vænde os til for den store var stort set skallet i den alder. og det er først nu hun er begyndt at ha hår og hun er 2½ år

Anmeld

8. januar 2012

NinaNymannMadsen

*Louise* skriver:

Så sød....

hun er rigtig sød og bare super dejlig og nem

Anmeld

8. januar 2012

bobbles

NNM skriver:

årh ja tror ikk jeg fortæller så tit her inde mere, kommer mere med nogen spørgsmål.

nå men vil da bare lige fortælle lidt om min den mindste.
hun blev 3 måneder i fredags og blev også vaccineret, hun skreg kun lidt og blev slet ikk mærket af det, hun sov lidt mere end hun plejer men ellers så snakkede hun bare som et vandfald hele dagen når hun var vågen og det har hun gjort lige siden. det er bare skønt.

hun er også begyndt at få flaske en gang i mellem nu, men det er for at hun lære det, da jeg skal starte i skole fredag den 13 januar og så er det farmand der tager over med hende de timer jeg er afsted og hun skal jo gerne ha lidt at spise mens jeg er væk. det er alligevel nogen timer, tager afsted 7:10 med den store i dagpleje, og så i skole lige efter, timerne starter 8:15 og så har jeg alle dage fri 13:10 undtagen mandag hvor det er 14:20.

det bliver dejligt at komme igang igen men også hårdt i starten at skulle være væk fra lillepigen men bor lige over på den anden side af vejen i forhold til skolen.

her den 29 januar skal hun døbes og det glæder vi os meget til, hun skal ha min dåbskjole på (det havde den store pige også) vi bliver 48 mennesker.

tror måske også der kan være tænder på vej, hun tygger hele tiden på sutten, hendes fingre eller andre ting hun har i hånden hun kan tygge på men er slet slet ikk sikker, syntes nemlig ikk jeg kan se eller mærke noget.

nå men i skal da også ha lidt billeder af hende

sikke en fin pige  tror ikke at det er tegn på at hun er ved at få tænder så skulle min os få det  hun tager os hånden ind i munden hele tiden alt skal simpelthen i munden, hvis hun kan komme til det elsker hun at få fat og sutte på hendes fars næse hihi

Anmeld

8. januar 2012

Koen.

Hvor er hun kær og sikke noget lækkert hår Fedt at du starter skole allerede, det er med at blive færdig

Anmeld

8. januar 2012

NinaNymannMadsen

Frøken Christiansen skriver:

sikke en fin pige  tror ikke at det er tegn på at hun er ved at få tænder så skulle min os få det  hun tager os hånden ind i munden hele tiden alt skal simpelthen i munden, hvis hun kan komme til det elsker hun at få fat og sutte på hendes fars næse hihi

hun savler også ekstremt meget. men hun bruger også sut jo.

Anmeld

8. januar 2012

NinaNymannMadsen

tanja. skriver:

Hvor er hun kær og sikke noget lækkert hår Fedt at du starter skole allerede, det er med at blive færdig

hun er bare dejlig.

ja vil nemlig bare gerne væredig så jeg rigtig kan komme til at nyde mine børn fuldt ud uden at tænke på skole og uddannelse.

Anmeld

8. januar 2012

bobbles

NNM skriver:

hun savler også ekstremt meget. men hun bruger også sut jo.

det er det samme her.. Så hun har stort set hagesmæk på meget af tiden  og sutten er altså bare hendes bedste ven

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.