årh ja tror ikk jeg fortæller så tit her inde mere, kommer mere med nogen spørgsmål.
nå men vil da bare lige fortælle lidt om min den mindste.
hun blev 3 måneder i fredags og blev også vaccineret, hun skreg kun lidt og blev slet ikk mærket af det, hun sov lidt mere end hun plejer men ellers så snakkede hun bare som et vandfald hele dagen når hun var vågen og det har hun gjort lige siden. det er bare skønt.
hun er også begyndt at få flaske en gang i mellem nu, men det er for at hun lære det, da jeg skal starte i skole fredag den 13 januar og så er det farmand der tager over med hende de timer jeg er afsted og hun skal jo gerne ha lidt at spise mens jeg er væk. det er alligevel nogen timer, tager afsted 7:10 med den store i dagpleje, og så i skole lige efter, timerne starter 8:15 og så har jeg alle dage fri 13:10 undtagen mandag hvor det er 14:20.
det bliver dejligt at komme igang igen men også hårdt i starten at skulle være væk fra lillepigen men bor lige over på den anden side af vejen i forhold til skolen.
her den 29 januar skal hun døbes og det glæder vi os meget til, hun skal ha min dåbskjole på (det havde den store pige også) vi bliver 48 mennesker.
tror måske også der kan være tænder på vej, hun tygger hele tiden på sutten, hendes fingre eller andre ting hun har i hånden hun kan tygge på men er slet slet ikk sikker, syntes nemlig ikk jeg kan se eller mærke noget.
nå men i skal da også ha lidt billeder af hende
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)
Anmeld