Nikoline 5 mdr(Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

*Louise*

Tiden går og går, og vores dejlige datter blev D 4 Januar 5 mdr gammel....

Hun har en længde på 68 og en vægt som siger 8,3 kg....

Hun er en glad og tilfreds pige, som stort set smiler hele tiden....

Desværre har hun to gange i hendes korte liv haft mellemøresbetændelse, og har stadig væske i ørene. Det betyder hun sover meget let, og om natten er hun vågen mange gange... Dog har jeg fundet ud af at hvis jeg giver hende smertestillende inden sengetid, så sover hun igennem, så det er blevet fremgangsmåden, da jeg syntes det er bedst for alle parter. I morgen, skal vi til ørelæge, og er spændt på hvad de siger....

Mht mad.... Så starter hun dagen med 240 ml mme, og ca to timer efter får hun en portion grød inden hun bliver puttet ud i barnevognen..... Så får hun flaske igen når hun vågner, frugt grød inden næste lur også et par kartofler med diverse grønsager til aftensmad... Også slutter hun dagen af med en flaske mens hun ligger og falder i søvn i mors arme....

Derudover er hun lige begyndt at sidde selv, og inden for de sidste par dage har hun fundet ud af hun kan skubbe sig frem hvis hun kommer op på hendes knæ også skubber frem med fødderne i guldtæppet.....

Til slut skal i da lige have et par billeder af min lille charmebøf....

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

mulle85

hvor er hun nuttet

Anmeld

8. januar 2012

Janni.

Åh hun er kær, sikke noget hår (men det har du sikkert hørt før   )

Anmeld

8. januar 2012

*Louise*

Janni. skriver:

Åh hun er kær, sikke noget hår (men det har du sikkert hørt før   )

Hehe, ja den høre jeg meget tit....

Men hun har jo også en masse fint hår... Og jeg vil så gerne det kunne ligge lidt ned, men hvor meget jeg end forsøger så går der kun ½ time også står det op igen, og med en masse krøller....

Anmeld

8. januar 2012

Janni.

*Louise* skriver:

Hehe, ja den høre jeg meget tit....

Men hun har jo også en masse fint hår... Og jeg vil så gerne det kunne ligge lidt ned, men hvor meget jeg end forsøger så går der kun ½ time også står det op igen, og med en masse krøller....

Hvis krøllerne hænger ved til hun bliver ældre, så bliver hun da godt træt af dem  

Har du eller faderen ikke krøller siden hun har så mange? Her havde faderen til Silas krøller som barn, og det har Silas en del af i nakken. Heldigvis kun i nakken, de kan heller ikke ligges ned. 

Anmeld

8. januar 2012

*Louise*

Janni. skriver:

Hvis krøllerne hænger ved til hun bliver ældre, så bliver hun da godt træt af dem  

Har du eller faderen ikke krøller siden hun har så mange? Her havde faderen til Silas krøller som barn, og det har Silas en del af i nakken. Heldigvis kun i nakken, de kan heller ikke ligges ned. 

Altså jeg har en smule bølger i mit hår, og farmand er meget kruset små krøller....

Nikoline har fået en blanding.... Når hendes hår er våg en det bitte små proptrække krøller, og når det er tørt er det lidt en blanding af store krøller eller bitte små....

Ja, hun kommer til ay hade hendes hår hvis det ikke bliver anderledes... Men så skal hendes mor nok give hende et glattejern....

Anmeld

8. januar 2012

Janni.

*Louise* skriver:

Altså jeg har en smule bølger i mit hår, og farmand er meget kruset små krøller....

Nikoline har fået en blanding.... Når hendes hår er våg en det bitte små proptrække krøller, og når det er tørt er det lidt en blanding af store krøller eller bitte små....

Ja, hun kommer til ay hade hendes hår hvis det ikke bliver anderledes... Men så skal hendes mor nok give hende et glattejern....

Godt der er opfundet glattejern. Men man siger jo en ægte prinsesse har krøller  Så hun er da bare født som ægte prinsesse 

Anmeld

8. januar 2012

maria_wlt

En rigtig glad og smuk pige  Hun får da helt sikkert det smukkeste hår når hun bliver stor 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.