Hej
Har en dejlig dreng som har klaret sig fint på min mælk fra fødsel han, har dog lidt besvær med at sutte så mint højre bryst er totalt smadret og ømt i brystvorten og nej, det er ikke svamp eller sådan noget. Men har klaret mig gennem smerterne.
Så i går lavede han ikke andet end at spise hver time fra 14-22, havde ikke noget mælk tilbage til sidst og han var stadig utilfreds, maven var fin, og skulle ikke bøvse, så til sidst tog jeg moget MME 50 ml og varmede og fik farmand til at give ham... Var lidt om at ville spise af den men da han fandt ud af der var mad i guffede han løs. Og 10 min efter og 40 ml mindre sov han lifligt. Han var simpelthen bare sulten, mor her kunne bare ikke tilfredsstille ham. I nat ville han så ikke tage nogen af brysterne så måtte give 40 ml til og han sov igen. Har så fået malket lidt ud her til morgen. Og han har også spist af brysterne, men han virker bare ikke rigtig mæt af det mere.
Tror i at ens smerter (tårer trillende smerter) under amning kan stoppe produktionen???
Hvad er jeres erfaring med at give MME næsten helt fra fødsel af??
Knus en lidt fortvivlet mor
Anmeld