En smags sag....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

453 visninger
7 svar
0 synes godt om
8. januar 2012

EnGodMor

Hvor mange af jer der er på baby.dk har det super godt med og ligge billeder ind af jeres børn????

Nogen der syntes det er meget almindeligt??? Eller nogen der bestemt er imod og ligge billeder af dere børn ind på nettet???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

A&F

Jeg vil helst ikke ligge billeder af min datter på nettet.

Anmeld

8. januar 2012

Annette A

Jeg er ikke så glad ved det, selvom jeg dybest set tænker det ikke betyder noget. Men alligevel gør jeg det ikke..

Anmeld

8. januar 2012

Wimmie

engodmor skriver:

Hvor mange af jer der er på baby.dk har det super godt med og ligge billeder ind af jeres børn????

Nogen der syntes det er meget almindeligt??? Eller nogen der bestemt er imod og ligge billeder af dere børn ind på nettet???

Jeg har det helt fint med det - kunne aldrig finde på at lægge nøgenbilleder ud men helt almindelig billeder har jeg slet ingen problemer med 

Anmeld

8. januar 2012

SussieThyssen

engodmor skriver:

Jeg har bjerge af billeder af børn og børnebørn og alt muligt andet fra mit liv...både her og på FB, og for mig er det intet problem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. januar 2012

hende-nanna

Jeg har ingen børn, men mine søstre har, og jeg har fået tilladelse til at dele nogen billeder af dem engang imellem. Dog deler jeg helst ikke billeder herinde, da jeg ikke kan slette dem efterfølgende  Andre steder har jeg ingen problemer med det, da jeg ved jeg kan slette dem senere hen 

Anmeld

8. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

jeg gør det ikke. Både af respekt for min dreng, som jo ikke er en udstillingsdukke og fordi man mange steder mister rettigheden over sine billeder og du ikke kan slette dem igen som for eksempel på denne her side

Anmeld

8. januar 2012

Sitrani

engodmor skriver:

Jeg har egentlig ikke noget problem med det som sådan.. Kan ikke se hvad der skulle ske ved det..??

Men ville da gerne vide hvorfor man ikke kan slette billederne herinde, når først de er ude i en tråd..? Man burde vel egentlig kunne trække dem tilbage...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.