Hva skal i lave imorgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.568 visninger
30 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Frk Mig

Vi sad for lidt siden og overvejede hvad vi skulle imorgen .. Noah blev opereret d 2 dec i foden og har været rigtig øm .. Men nu kan han hoppe rundt og lege og var rigtig aktiv .. Så vi har bestemt os for at vi skal i legeland ..

Hvad skal i lave?

P.s .. er der nogen der har erfaring med junboland i aalborg til en dreng på 2½?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Malonde1985

Jeg har fødselsdag imorgen, så vi skal helt sikkert ud og spise om aftenen i hvert fald.. og så har vi inviteret nogle af vores naboer heri sverige til kaffe og kage. Min familie og venner kommer og fejrer med mig/os når vores søn bliver 1 år om en lille måned

Så det er hvad dagen imorgen kommer til at gå med - stille og rolig dag sammen med familien

Anmeld

7. januar 2012

Frk Mig

Malonde1985 skriver:

Jeg har fødselsdag imorgen, så vi skal helt sikkert ud og spise om aftenen i hvert fald.. og så har vi inviteret nogle af vores naboer heri sverige til kaffe og kage. Min familie og venner kommer og fejrer med mig/os når vores søn bliver 1 år om en lille måned

Så det er hvad dagen imorgen kommer til at gå med - stille og rolig dag sammen med familien

Ej det lyder hyggeligt ..  

Og stort tillykke med føzdagen om 9 min 

Anmeld

7. januar 2012

Malonde1985

Frk Mig skriver:

Ej det lyder hyggeligt ..  

Og stort tillykke med føzdagen om 9 min 

tusind tusind tak

Anmeld

7. januar 2012

Frk Mig

Malonde1985 skriver:

tusind tusind tak

Anmeld

7. januar 2012

hende-nanna

Lyder hyggeligt med legeland - kender dog ikke lige den du nævner, men når det er legeland plejer de som regel at have to afdelinger - en til de store børn og en til de små 

Jeg skal lave lektier - wuhu!

Ellers bare slappe af - se noget håndbold i tv'et, og sådan  

Anmeld

7. januar 2012

Frk Mig

nannafrederiksen skriver:

Lyder hyggeligt med legeland - kender dog ikke lige den du nævner, men når det er legeland plejer de som regel at have to afdelinger - en til de store børn og en til de små 

Jeg skal lave lektier - wuhu!

Ellers bare slappe af - se noget håndbold i tv'et, og sådan  

Det er der os i jumboland .. Vi har aldrig været der .. det har kun været i randers eller viborg ..

Uhh lektier .. kan svagt huske dem og er glad for at det er overstået for en tid 

Anmeld

8. januar 2012

Mamalou

Jeg har erfaring med legelandet i Herning, det er super godt! (nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i landet I bor ) Jeg har aldrig været i jumboland på trods af, at jeg bor i Aalborg. Legelandet i Herning skulle være større og har noget for alle aldre.

Vi skal en tur i zoo, hvis vejret er okay.
Vi har årskort, og jeg er næsten altid afsted en gang om måneden med min bonusdatter på fem år og søn på syv måneder. Vejret afgør hvor hurtigt vi kommer igennem

Anmeld

8. januar 2012

hende-nanna

Frk Mig skriver:

Det er der os i jumboland .. Vi har aldrig været der .. det har kun været i randers eller viborg ..

Uhh lektier .. kan svagt huske dem og er glad for at det er overstået for en tid 

Ja, gid man kunne sige det. Desværre ser det ud til at hvis jeg kommer ind på den uddannelse jeg gerne vil så har jeg lektier de næste 7½ år .. 

Men god tur til jer - håber I får en hyggelig dag 

Anmeld

8. januar 2012

Frk Mig

Mamalou skriver:

Jeg har erfaring med legelandet i Herning, det er super godt! (nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor i landet I bor ) Jeg har aldrig været i jumboland på trods af, at jeg bor i Aalborg. Legelandet i Herning skulle være større og har noget for alle aldre.

Vi skal en tur i zoo, hvis vejret er okay.
Vi har årskort, og jeg er næsten altid afsted en gang om måneden med min bonusdatter på fem år og søn på syv måneder. Vejret afgør hvor hurtigt vi kommer igennem

Hej .. Min kæreste kommer fra herning og vi har været i baboon city nogle gange .. og der er super skønt .. Vi bor i Hobro .. Zoo havde jeg tænkt på men Noah gider det bare ikke rigtigt .. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.