Og så kom tårerne... :(:(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

486 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Anonym trådstarter

Jeg har lige brug for at lufte tårerne og tankerne. Undskyld!

Min kæreste er ikke hjemme, så her sidder jeg i en stille lejlighed på en lørdag aften. Jeg skriver til kæresten at jeg er ked af det, og om han ved hvornår han kommer hjem igen. Det vidste han selvfølgelig ikke.

Han spurgte hvorfor jeg var ked af det, hvor jeg svarede:

"Det ved jeg ikke. Ville vel egentlig bare ønske, at du var her selvom jeg ved at du sommetider har brug for at komme væk fra mig."

Hvor han svarer: "Ja"

Er det forkert af mig, at blive mere ked af det efter den besked? Jeg ved det ikke. Det er sikkert bare mig der er for følsom. Og gud hvor jeg hader at være alene hjemme. Jeg bliver altid så forfærdeligt ked af det, fordi jeg tænker for meget.

Tak på forhånd hvis i har læst. Og jeg sætter pris på jeres svar, men lige nu er jeg ikke sikker på jeg kan overskue, at svare jer alle tilbage hvis i kommenterer. Undskyld!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Isabella_mor

don't give your self such a hard time..

det er ikke godt at sidde og tænke og overtænke hvor ensomt det kan være at sidde alene hjemme.. 

giv dig selv lov til at nyde din ensomhed, og lad være med at være så afhængig af din kæreste... han viser jo også at han gerne vil være lidt alene, det er et basalt behov næsten alle mennesker har.. du bør også finde dit behov frem for at være alene ind imellem og så nyde det.. til at lave de ting som kun DU gider... se tøsefilm, whatever..

til dig.. jeg kender det udemærket godt... 

Anmeld

7. januar 2012

Bom

Anonym skriver:

<p> Jeg har lige brug for at lufte tårerne og tankerne. Undskyld!</p><p> &nbsp;</p><p> Min kæreste er ikke hjemme, så her sidder jeg i en stille lejlighed på en lørdag aften. Jeg skriver til kæresten at jeg er ked af det, og om han ved hvornår han kommer hjem igen. Det vidste han selvfølgelig ikke.</p><p> Han spurgte hvorfor jeg var ked af det, hvor jeg svarede:</p><p> &quot;Det ved jeg ikke. Ville vel egentlig bare ønske, at du var her selvom jeg ved at du sommetider har brug for at komme væk fra mig.&quot;</p><p> Hvor han svarer: &quot;Ja&quot;</p><p> Er det forkert af mig, at blive mere ked af det efter den besked? Jeg ved det ikke. Det er sikkert bare mig der er for følsom. Og gud hvor jeg hader at være alene hjemme. Jeg bliver altid så forfærdeligt ked af det, fordi jeg tænker for meget.</p><p> &nbsp;</p><p> Tak på forhånd hvis i har læst. Og jeg sætter pris på jeres svar, men lige nu er jeg ikke sikker på jeg kan overskue, at svare jer alle tilbage hvis i kommenterer. Undskyld!</p>

Kunne det ikke tænkes at han svarede ja til at han godt vidste at du ville have ham hjemme??

SMS er noget fanden har skabt når det glæder sådan noget her, det skrevne ord er så hurtigt til at blive misforstået..

Kram til dig..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.