Hej i fantastiske tøser... Ja herinde spørg vi hinanden om alt mellem himmel og jord så her kommer endnu et

Sagen er den at jeg li siden jeg var præ teenager har haft en urin hud, ik i det alm T kryds (pande,næse, hage) men kæbe linien, kinder og bryst kasse... Jeg har for nogle år siden været hos hudlæge og været igennem en MEGET skrap pille kur som gav mig den perfekte hud, dog sagde lægen os at dette perfekte ik ville være ved MEN at jeg aldrig ville få så slem hud igen... Og ja som i nok vil være enige i mig i så kan man aldrig få en for ren/pæn hud som kvinde.... Jeg har stadig en okay pæn hud med et par små pletter men ik noget som en let dækkestift ik kan klare MEN i perioder blomster jeg MEGET, gerne li op til mens så mit spørgsmål er: Er der nogen af jer der har prøvet noget der virkelig hjælper?? Det skal li siges at jeg ALDRIG sover med make up på, bruger ik tykke cremer eller noget og bruger kun en tynd dækkestift på problemerne (når der er nogen) og en smule solskins pudder til hverdag... Piger hjælp- jeg er 25 år og gider ik ha hud som en 16 årig længere, det er li fær jeg hellere vil kæmpe med rynker
Anmeld