Bukser og vest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2012

Mette.

numsefisk skriver:

Hej Mette 

Du er ikke glemt, har bare lige løbet hoved mod en væg i dag og i går.

Men jeg har nok af babyfløjl, desværre ikke nok af det med dyrnen til at det kan passe ind i

Evt prøv at lur på min blog og se om du kan finde noget stof der?

Det er helt i orden. JEg kender alt til det med at have lidt for meget om ørene..

Jeg tager lige et kig op vender tilbage senere.. Var det muligt at handle med dig over trendsales?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

numsefisk

Profilbillede for numsefisk
Mette. skriver:

Det er helt i orden. JEg kender alt til det med at have lidt for meget om ørene..

Jeg tager lige et kig op vender tilbage senere.. Var det muligt at handle med dig over trendsales?

Ja det kan vi uden problem

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

11. januar 2012

Mette.

numsefisk skriver:

Ja det kan vi uden problem

Det lyder super godt, jeg har nemlig lidt penge til at stå derinde som lige kunne blive brugt så.

Hvordan finder jeg dig? Så kan jeg skrive i en annonce med det samme, så jeg kan godkende en ts fra dig.

Jeg har lige taget et billede fra din blog og vedhæftet, jeg håber det er ok. MEn jeg er vild med stoffet  i venstre hjørne. Har du mere af det, og vil det gå til det her fløjl tror du?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2012

lakrids

Du er da genial til at sy numse fisk.

Jeg kan se du på et tidspunkt har solgt mønster og syvejledning til baggy bukser med klap men emnet er lukket står der så jeg kan ikke skrive til dig. Er det noget du stadig vil sælge til lille nye mig eller er det fortid?

Knus christina

Anmeld

9. juli 2012

Nettemor

lakrids skriver:

Jeg kan se du på et tidspunkt har solgt mønster og syvejledning til baggy bukser med klap men emnet er lukket står der så jeg kan ikke skrive til dig. Er det noget du stadig vil sælge til lille nye mig eller er det fortid?

Knus christina

Grunden til at du ikke kan skrive til hende er fordi hun ikke er bruger her mere..

Anmeld

9. juli 2012

lakrids

Tak for informationens det var pænt af dig men øv har søgt over alt efter det mønster...

Anmeld

9. juli 2012

Skouboe

lakrids skriver:

Knus christina

Du kan købe mønster og syvejledning her: www.small-needles.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.