Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
LunaLykke skriver: Hvor er hun bare mega cute!
Hvor er hun bare mega cute!
Årh Tak.. er også helt skudt i hende jo
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hun er vel nok lækker
Rosa skriver: Hun er vel nok lækker
hihi Jo tak...
STN skriver: Ja, som tiden dog flyver Vores lille pige er lidt over ½ år nu, og der er bare gang i den Hun er frisk, glad og smilende stort set hver dag, og hun er en rigtig charmetrold Iiiiih, hvor jeg dog elsker det pigebarn.. Åh! Hun pludrer dagen lang, og griner en hel masse, og det smitter så dejligt.. Hun er også begyndt at pjatte rigtig meget, og det morer vi os meget med Vi ved ikke hvor lang hun er eller hvor meget hun vejer, for SP'en kommer først i februar, men vil da skyde på 10 kg i hvert fald.. Men har ikke rigtig nogen anelse ellers... Her er lidt billede af min lille "halve nougat-mus"
Ja, som tiden dog flyver
Vores lille pige er lidt over ½ år nu, og der er bare gang i den Hun er frisk, glad og smilende stort set hver dag, og hun er en rigtig charmetrold Iiiiih, hvor jeg dog elsker det pigebarn.. Åh!
Hun pludrer dagen lang, og griner en hel masse, og det smitter så dejligt.. Hun er også begyndt at pjatte rigtig meget, og det morer vi os meget med
Vi ved ikke hvor lang hun er eller hvor meget hun vejer, for SP'en kommer først i februar, men vil da skyde på 10 kg i hvert fald.. Men har ikke rigtig nogen anelse ellers...
Her er lidt billede af min lille "halve nougat-mus"
Åh hvor er hun dog køn
Wimmie skriver: Åh hvor er hun dog køn
Tak ska du ha' Far siger allerede at han får travlt med jagtgeværet når hun blir ældre Haha..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128