Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AalborgPigen skriver: Jeg sidder nu og drikker rødvin
Jeg sidder nu og drikker rødvin
Dejligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Rosa skriver: Ææææææææv!!!!
Ææææææææv!!!!
Ja min begestring er lige med nul !!!!!!!
Og det skal bare overståes.. Men guuuuddd det kedeligt !!!
B&J skriver: slappe af og se voice når engang det kommer
slappe af og se voice når engang det kommer
AalborgPigen skriver: Det lyder hygsomt.. Men træls Simon er syg. Så har han måske brug for sin moar ?
Det lyder hygsomt.. Men træls Simon er syg. Så har han måske brug for sin moar ?
Jae, det er sådan lidt i perioder, hvem af os han vil være hos.. Da de kørte, var det min kæreste han ville være ved, så de fik sig lige en hygge tur i Fakta
Simon's moar <3 skriver: Jae, det er sådan lidt i perioder, hvem af os han vil være hos.. Da de kørte, var det min kæreste han ville være ved, så de fik sig lige en hygge tur i Fakta
Skal der også være plads til
AalborgPigen skriver: SNYDDDDDDDDDDD !!! Hvor skal i hen og spise ? Lyder hyggeligt
SNYDDDDDDDDDDD !!! Hvor skal i hen og spise ? Lyder hyggeligt
Ikke nået særligt blot nikoline's cafeteria, de laver gode stjerneskud med friske fisk...
Totalt doven dag idag
bullerbassen skriver: Ikke nået særligt blot nikoline's cafeteria, de laver gode stjerneskud med friske fisk... Totalt doven dag idag
Så bor du vist i Fr.Havn `? Men ja de er goe
AalborgPigen skriver: Så bor du vist i Fr.Havn `? Men ja de er goe
Ha ha nej ikke Frederikshavn men tæt på , strandby..
Manden er vild med dem så måtte bøje mig i støvet
Dog var de knap så store som de plejer men gode det var de
bullerbassen skriver: Ha ha nej ikke Frederikshavn men tæt på , strandby.. Manden er vild med dem så måtte bøje mig i støvet Dog var de knap så store som de plejer men gode det var de
Ja de er ikke dårlige . Der tog jeg tit hen med veninderne da jeg boede i Sæby
Jeg skal se Voice sammen med kæresten og bagefter skal vi se en gyser Og så skal vi tidligt i seng, så vi er klar til at komme til fødselsdag imorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128