Hej derude!
Mon ikke der er andre hvis mænd arbejder i forsvaret og som har oplevet en udsendelse?!
Det har jeg! Min man har været udsendt to gange til Afghanistan som kamptropper. Jeg mødte ham lige efter han kom hjem første gang. Han har "lige" været udsendt på hold 11 og kom hjem august sidste år!
Det er nok det hårdeste jeg har prøvet! At være bange hver eneste dag er frygteligt! Det var selvf. Heller ikke fedt at skulle savne ham så længe men frygten og angsten for om der skulle ske ham noget var det allerværste!
Alle sys jeg klarede der utrolig flot og det gik da os! Det var helt klart værst i starten og de sidste uger hvor jeg til sidst næsten ikke kunne mere!
Efter han er kommet hjem er det egentlig bare gået helt fint, men her på det sidste føles det som om jeg måske får en reaktion! Jeg kan ikke finde ud af om det "bare" er fordi jeg er gravid og derfor mere følsom.
Jeg kan slet ikke holde ud at se noget som helst der har med udsendte soldater at gøre, jeg får der helt skidt og kan slet ikke tåle den konfrontation! Jeg har ni os to gange drømt at jeg mistede min mand!
Håber der andre derude der har stået i samme situaiton og kende til det at ha en udsendt mand/kæreste!?
Anmeld