Raser!!! folk kan være SÅ ligeglade

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
7 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja, jeg skal lige ud med det.

Vi bor i stuen og har frabedt os om at modtage avis og reklamer.

Vores datter som er syg og meget sart (grundet sygdom) skal sove mellem 13-15. men avisbudet ringer.. nej kimer os ned på dette tidspunkt, og hun vågner op i skrig og vil ikke spise eller holde op med at græde i flere timer (suk).

Jeg bad ham (avisbudet) sidste gang, pænt og smilende, om han ikke gad ringe på et andet sted - og derefter grunden med vores datter. Men første gang jeg gjorde dette sagde han (en voksen mand der deler aviser ud med sin søn) "jeg er sku da skideligeglad"!!! SERIØST. derefter fortalte han mig hvilken bip bip jeg var.. jeg stod målløs. 

Jeg er typen som meditere, dyrker yoga og venner kalder mig hippien, da jeg altid hjælper og tror på karma... jeg gør ALTID et stort nummer ud af at være glad og ekstra flink hvis jeg skal bede folk om noget, og så står han og går amok på mig.

Når men jeg skriver en klage til avisen, de forstår mig og der vil være et mærke på deres kort om de ikke skal ringe på.

Hvad sker der så lige her kl 13!! han kimer os ned, min datter vågner og går amok igen... Denne gang er jeg ikke helt så hippie agtig, jeg spørger ham om han ikke kan huske os fra sidst. hvortil han siger: "jo og jeg ved også at i har klaget og jeg er skideligeglad" han begynder herefter, (mens hans søn på måske 13år, står og skammer sig over hans far) at gå over til mig, råbe og skrige og kalde mig div. ting, jeg bliver nød til i frygt for han vil stikke mig en på skrinet, lukke døren!

Min mand kom ud fra wc og åbnede døren (han havde også tidligere bedt ham om at ringe på et andet sted, og efterfølgende bliver overfuset) men han var nu ved at få en på hatten!

Jeg fatter slet ikke at folk kan være så grimme overfor andre. han må virkelig have et lorteliv

og hvor er det synd for hans knægt!!!

når men nu er det min tur til at trøste prinsessen (hun vil kun gå fra arm i arm og er helt ude af den)

tak fordi i gad læse med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Svenne

Jeg er målløs! Tænk at der findes sådan nogle mennesker! Jeg håber virkelig de snart finder en løsning, så I bliver fri for denne mand og den stakkels dreng bliver fri for at skulle se sin far sådan.

Knus til jer, jeg håber, I får hende til at sove igen.

Anmeld

7. januar 2012

Noneother

Nogen mennesker har bare ikke for mange brikker at rykke med.
Det er virkelig uheldigt at det skal gå ud over jer og jeres datter.

Hvis jeg var dig så havde jeg valgt at ringe til avisen og simpelthen fortælle hvad der er sket. Så er jeg ret så sikker på at han står til en fyreseddel. Tror ikke at nogen aviser er interesserede i at blive sat i forbindelse med den slags. -og dukker han op igen, så ring til politiet. Det er chikane.

Anmeld

7. januar 2012

Silas&Mille

Sikke da en idiot...

Var det mig ville jeg klage med det samme (igen) og så kunne jeg egentligt godt overveje at kontakte politiet når han har været så voldsom og haft en truende adfærd overfor jer.

til dig.

Håber lillepigen snart fallder til ro igen.

Anmeld

7. januar 2012

Nemesis

Så klager du igen og beskriver den opførsel i bliver udsat for. Desværre er det nok sønnens rute så husk at gøre opmærksom på at det var en voksen mand!

Kan i ikke hive dørtlf. af..eller slukke den i de timer, fjerne batterier eller?? evt. snakke med viceværten om hvordan ..det kunne jo være SÅ fedt at han stod og prøvede på at kime jer ned og ikke hørte en dyt.

Kan godt forstå det er fuldstændigt frustrerende, men ellers må i jo være ude at gå med barnevognene når han kommer.

pøj pøj
Sisse

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Noneother skriver:

Nogen mennesker har bare ikke for mange brikker at rykke med.
Det er virkelig uheldigt at det skal gå ud over jer og jeres datter.

Hvis jeg var dig så havde jeg valgt at ringe til avisen og simpelthen fortælle hvad der er sket. Så er jeg ret så sikker på at han står til en fyreseddel. Tror ikke at nogen aviser er interesserede i at blive sat i forbindelse med den slags. -og dukker han op igen, så ring til politiet. Det er chikane.

har også skrevet en klage til hvor jeg slutter af med: 

Find en anden til denne rute eller det ender med politianmeldelse (har talt med politiet, som er vildt søde og forstående, og de siger at jeg næste gang bare skal ringe)

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

Nemesis skriver:

Så klager du igen og beskriver den opførsel i bliver udsat for. Desværre er det nok sønnens rute så husk at gøre opmærksom på at det var en voksen mand!

Kan i ikke hive dørtlf. af..eller slukke den i de timer, fjerne batterier eller?? evt. snakke med viceværten om hvordan ..det kunne jo være SÅ fedt at han stod og prøvede på at kime jer ned og ikke hørte en dyt.

Kan godt forstå det er fuldstændigt frustrerende, men ellers må i jo være ude at gå med barnevognene når han kommer.

pøj pøj
Sisse

Vi har prøvet at tage røret af dørtlf med det virker ikke. Vi har ikke klokken siddende oppe over døren (som i "gamle" dage) klokken er indbygget i dørtlf, så kan kun kappes med en saks (vi bor til leje ved privat udlejer så, selvom jeg er fristet til at kappe ledningen og sige til venner og familie at de må ringe på tlf, så går det nok ikke

Anmeld

7. januar 2012

Anonym trådstarter

SilasMor skriver:

Sikke da en idiot...

Var det mig ville jeg klage med det samme (igen) og så kunne jeg egentligt godt overveje at kontakte politiet når han har været så voldsom og haft en truende adfærd overfor jer.

til dig.

Håber lillepigen snart fallder til ro igen.

har jeg også lige gjort. Men det er jo vildt at de søde drenge på 14år der går med reklamer herude, forstår vores problem og ringer på et andet sted. ja selv pizza reklame manden der ikke kan dansk forstår det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.