tårer i øjnene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.034 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Anonym trådstarter

Min søn på fem måneder tårer meget i den ene øje , højre øje .. Øjet er ikk rødt eller noget men kan bare se li pludselig er hans øje vådt og tårene triller ? .. Er det tegn på noget betændelse eller ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Janni.

Det er også sket her før. Det er altid endt med at Silas er blevet syg med forkølelse/influenza et par dage efter. 

for at det ikke betyder noget for jer.

Anmeld

7. januar 2012

Koen.

Lærkes ene øje løber altid hvis det er koldt eller hun er snottet

Anmeld

7. januar 2012

Muhmi

Det lyder som en forkølelse

Anmeld

7. januar 2012

Emily2012<3

Sådan har min kærestes datter og søn det også.

Sådan har det været hele deres liv faktisk. De er 4 og 6 år. 

Ved faktisk ikke hvad det er, men når de er ude, så ligner det tit de render og tuder fordi deres øjne løber sådan.

Anmeld

7. januar 2012

vitapigen

Det er også sket for min pige da hun var 5 mdr. Det stod på i 3 uger og pludselig gik det over til en øjenbetændelse. Så vi fik noget øjengel at dryppe med og så forsvandt det efter 3 dage.

Sørg for at rense øjet med saltvand hver dag

Anmeld

7. januar 2012

Maja88

sådan har jeg det tit

Anmeld

7. januar 2012

2babygirls

Anonym skriver:

Min søn på fem måneder tårer meget i den ene øje , højre øje .. Øjet er ikk rødt eller noget men kan bare se li pludselig er hans øje vådt og tårene triller ? .. Er det tegn på noget betændelse eller ??

Sådan har Madeleine også haft nogle gange. Tror bare det er tårerkanalen der skal kick startes eller hvad man nu siger. Udvikle sig.
Det har aldrig ført til sygdom eller øjenbetændelse her

Anmeld

7. januar 2012

Pige2009

Små børn har ofte tilstoppet tårekanal

Anmeld

7. januar 2012

Fenja09

Det har vores datter også engang imellem - hun er lidt over 4 måneder. Det kommer når hun bliver lidt snottet. Hvis det er helt klart vand tror jeg ikke der er betændelse eller andet, men bliver det guligt, så er det enten snot eller betændelse og kan renses i saltvand.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.