Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det er også sket her før. Det er altid endt med at Silas er blevet syg med forkølelse/influenza et par dage efter.
for at det ikke betyder noget for jer.
Det lyder som en forkølelse
Sådan har min kærestes datter og søn det også.
Sådan har det været hele deres liv faktisk. De er 4 og 6 år.
Ved faktisk ikke hvad det er, men når de er ude, så ligner det tit de render og tuder fordi deres øjne løber sådan.
sådan har jeg det tit
Anonym skriver: Min søn på fem måneder tårer meget i den ene øje , højre øje .. Øjet er ikk rødt eller noget men kan bare se li pludselig er hans øje vådt og tårene triller ? .. Er det tegn på noget betændelse eller ??
Min søn på fem måneder tårer meget i den ene øje , højre øje .. Øjet er ikk rødt eller noget men kan bare se li pludselig er hans øje vådt og tårene triller ? .. Er det tegn på noget betændelse eller ??
Små børn har ofte tilstoppet tårekanal
Det har vores datter også engang imellem - hun er lidt over 4 måneder. Det kommer når hun bliver lidt snottet. Hvis det er helt klart vand tror jeg ikke der er betændelse eller andet, men bliver det guligt, så er det enten snot eller betændelse og kan renses i saltvand.
/Fenja
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128