iPhone 4 s hvad har cover eller taske:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2012

lycly

Tilmeldt skriver:

Jeg har tænkt mig at købe dette til kæresten.  

Han gider ik gå med pung, så han har hans dankort og kørekort i lommen, så det her ville jo være det mest perfekte cover til ham!!

Undskyld  jeg lige hopper lidt uden for emnet her Er der ikke noget med, at mobiltelefonen kan påvirke magnet-systemet (eller hvad det hedder) i dankortet? Eller er det bare noget jeg bilder mig ind? Jeg sørger nemlig altid for, at min telefon og dankort ikke ligger i samme jakkelomme. Måske det bare er total uden grund at jeg gør det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

LunaLykke skriver:

Undskyld  jeg lige hopper lidt uden for emnet her Er der ikke noget med, at mobiltelefonen kan påvirke magnet-systemet (eller hvad det hedder) i dankortet? Eller er det bare noget jeg bilder mig ind? Jeg sørger nemlig altid for, at min telefon og dankort ikke ligger i samme jakkelomme. Måske det bare er total uden grund at jeg gør det?

Hi,hi.... Det ved ejg ik, men tror det ik!?

Jeg har selv en halvstor pung, hvor min telefon kan ligge, så mit dankort har lægget op af min telefon mange gange!

Anmeld

7. januar 2012

mor:) skriver:

hvor finder man sådan en??

Har fundet det på facebook, på en 'lokal' gruppe.

Anmeld

7. januar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Tilmeldt skriver:

Har fundet det på facebook, på en 'lokal' gruppe.

nå okay...har ikke facebook. ser om jeg kan finde noget på nettet

Anmeld

7. januar 2012

Mille83

DK skriver:

Hej

Jeg har en alm. Iphone 4. Jeg er MEGET glad for den og bruger den ofte til at surfe på nettet (flere gange dagligt). Jeg må sige at det er yderst sjældent at der er ting jeg ikke kan se pga. flash, og ofte er der så en anden vej ind til den information jeg skal bruge.

Jeg har en taske til den, en Mulberry, Daria mini Iphone bag som jeg ææææælsker (+ som passer til min taske). Der er også plads til kreditkort, så den fungerer som min pung, det er så lækkert at have det hele samlet/med. Plus den har en strop man kan bruge hvis man vil, så man kan bruge den til mini taske

Har lige googlet den, den er godt nok fin 

Anmeld

7. januar 2012

Benjamins'mor

Nu har jeg godtnok en iPhone 4, men det er de samme covers.

Jeg har sådan et, pånær det sorte er ikke på mit der står bare love og det hele vejen ned, og det lyserøde på siden er heller ikke på mit der står også love over det hele.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2012

Benjamins'mor

Nu fik jeg lige taget et billede.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2012

1974

Den var  så fin :-) 

Anmeld

7. januar 2012

1974

sarahb skriver:

Jeg har et cover jeg har fået lavet med billeder af mine børn sååå fint.

Hvor kan man få sådan en  :-)? Må jeg ikke se billede

Anmeld

8. januar 2012

sarahb

1974 skriver:

<br /><br /><p> <span style="font-family: 'comic sans ms', sans-serif;"> Hvor kan man få sådan en &nbsp;:-)? Må jeg ikke se billede</span></p>

På FOTO.dk
Har kun på min iPhone og det kan ikk sættes ind her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.