Skuffelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

553 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

HopinWishin

Jeg står i den lykkelige situation at jeg skal giftes med min drømmefyr til april. Vi har vist det siden marts sidste år, det samme har vores venner og familie..

I går får jeg så en sms fraen af mine bedste veninder. Hun skriver at hun har en lidt ærgelig meddelse, at hun ikke kan komme til mit bryllup, da hendes søster skal vies på rådhuset den samme dag som vores bryllup. Hendes søster blev friet til juleaften... og hun har lige så vel vist at vi skal giftes den dag i april...

Jeg blev så skuffet at jeg var lige ved at tude....

Hvis min bror skulle giftes samme dag som min bedste veninde, og de havde planlagt det i et år begge to, og det var et stort hvidt kirkebryllup.. ja så havde jeg også valgt min brors bryllup, helt sikkert...

Men.. sys bare den sms var så flad og lligegyldig...

Hun skriver så at hun først endelig ved det om en uges tid.... Hvorfor venter hun så ikke med at kontakte mig??... Og hvorfor ringer hun i det mindste ikke, istedet for at sende en tam sms....

Er det ikk okay at være lidt skuffet?....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg synes det er helt okay at være lidt skuffet  Det er jo en dag man regner med skal tilbringes med de fleste venner og familie og hvis hun så ikke kan alligevel...

Jeg ville i hvert fald også blive skuffet og ked af det

Anmeld

7. januar 2012

pemiro

HopinWishin skriver:

Jeg står i den lykkelige situation at jeg skal giftes med min drømmefyr til april. Vi har vist det siden marts sidste år, det samme har vores venner og familie..

I går får jeg så en sms fraen af mine bedste veninder. Hun skriver at hun har en lidt ærgelig meddelse, at hun ikke kan komme til mit bryllup, da hendes søster skal vies på rådhuset den samme dag som vores bryllup. Hendes søster blev friet til juleaften... og hun har lige så vel vist at vi skal giftes den dag i april...

Hvis min bror skulle giftes samme dag som min bedste veninde, og de havde planlagt det i et år begge to, og det var et stort hvidt kirkebryllup.. ja så havde jeg også valgt min brors bryllup, helt sikkert...

Hun skriver så at hun først endelig ved det om en uges tid.... Hvorfor venter hun så ikke med at kontakte mig??... Og hvorfor ringer hun i det mindste ikke, istedet for at sende en tam sms....

Jeg synes det er helt ok at blive skuffet når det er en rigtig go veninde.
Hvis veninden og søsteren har kendt jeres dato i over et år, så synes jeg det er frækt af dem at de vælger samme dato som jeres, medmindre den dato har stor betydning for dem.

Husk ikke at lade dig slå helt ud over det, og i stedet tænk på hvor fantastisk en dag det bliver for dig, som de går glip af

Anmeld

7. januar 2012

DitteFisk

HopinWishin skriver:

Det er helt okay at blive skuffet. Øv med øv på! Det er jo jeres store dag.. og hun skulle jo have været der. 

Anmeld

7. januar 2012

HopinWishin

Det er altid noget med lidt forståelse =)

Anmeld

7. januar 2012

lio

HopinWishin skriver:

Det er altid noget med lidt forståelse =)

Det er klart du har glædet dig sådan og jo hun kunne godt have ringet og snakket med dig i stedet for en sms og så med den besked at hun først ved det sikkert om en uge.

Jeg håber at det stadigbliver en rigtig hyggelig dag i april og du til den tid har glemt alt om dette.

Anmeld

7. januar 2012

Moms

Jeg ville også blive meget skuffet og det var måske heller ikke gennemtænkt, at hun sendte det på sms.

Måske tror hun ikke det ville såre dig så meget, for come on - hvem ville såre sin bedste veninde med vilje.

Jeg ville ringe til hende og sige ærligt, at jeg blev helt vildt skuffet over måden hun sagde det på og at hun ikke kommer - og så få forklaringen på, hvorfor det endnu ikke er helt sikkert - har hun ikke sagt ja endnu ???  

Hvis det bare fortsat er træls, synes jeg også, du skal lægge det bag dig, så det ikke kommer til at forstyrre din dag. Et bryllyp er stort, så nyd det :-)

Moms

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.