Invitationer og bordkort/-pynt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.892 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

Alexander071106sMor

Jeg er absolut ikke kreativ, men ved at der er mange af jer andre der er kreative

Når vi nu skal holde Rebecca's barnedåb, vil jeg gerne have lavet nogen personlige invitationer og bordkort/bordpynt.

Er der nogen der ved hvor man kan købe ind til sådanne ting henne, og om de er nemme at lave (også for mig med enorme klosede hænder). Ikke Pandory (staves?), da vi ikke har sådan en butik her i nærheden....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

norenberg

Alexander071106sMor skriver:

Jeg er absolut ikke kreativ, men ved at der er mange af jer andre der er kreative

Når vi nu skal holde Rebecca's barnedåb, vil jeg gerne have lavet nogen personlige invitationer og bordkort/bordpynt.

Er der nogen der ved hvor man kan købe ind til sådanne ting henne, og om de er nemme at lave (også for mig med enorme klosede hænder). Ikke Pandory (staves?), da vi ikke har sådan en butik her i nærheden....

er helt vilde med dem her og de ville også være super søde i pige farver
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2012

foto på lærred

Hej, hvis du beslutter dig for ikke at gå i krig med de hjemmelavede, så laver jeg nogle kort som stadigvæk er personlige som du ønsker. Det er med Rebeccas navn og billeder.

Det koster 30 kr. at få lavet kortet og så skal du selv printe i hvor mange eksemplarer som du øsnker (eller få fotomanden til det

God fest når I når der til.

Jeg har sat et par eksempler ind. Men du kan se dem alle her:

http://www.foto-paa-laerred.dk/19844085

Camilla

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. januar 2012

Caroline86

Der ligger en butik i silkeborg der hedder Dansk Papirvare.. den ligger på østergade, hvis du ved hvor det er?

Det er der jeg købte ind til Lauras dåb

Lavede selv invitationer, bordkort osv

Anmeld

7. januar 2012

Maja_4000

Vi fik lavet af foto på lærred

Anmeld

7. januar 2012

Caroline86

Caroline86 skriver:

Der ligger en butik i silkeborg der hedder Dansk Papirvare.. den ligger på østergade, hvis du ved hvor det er?

Det er der jeg købte ind til Lauras dåb

Lavede selv invitationer, bordkort osv

der ligger i øvrigt også en butik i Randers... bum bum... hvad søren hedder gaden! Den ligger lige der ved "skær igennem" gyden ved føtex

Anmeld

8. januar 2012

MF<3

Jeg lavede lige præcis de bukse bordkort, der er blevet vidst. Jeg lavede dem i en masse forskellige mønstre og farver til Melinas dåb. De er utroligt søde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.