mangler lidt hjælp:S

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

697 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. januar 2012

--pige 87--

hej, nu går jeg ud fra at dem der svarer herinde har børn der går i børnehave? jeg har en søn på 2 år som går i dagpleje (men det går jo stærkt og inden man får set sig om er han i børnehave) så er mit spørgsmål bare var i skrevet op til børnehave, en bestemt børnehave? kan man ha ønsker eller hvordan foregår det? hører man automatisk fra kommnunen når der bliver en plads ledig?

skriv endelig alle jeres erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2012

M&M's Mor

--pige 87-- skriver:

hej, nu går jeg ud fra at dem der svarer herinde har børn der går i børnehave? jeg har en søn på 2 år som går i dagpleje (men det går jo stærkt og inden man får set sig om er han i børnehave) så er mit spørgsmål bare var i skrevet op til børnehave, en bestemt børnehave? kan man ha ønsker eller hvordan foregår det? hører man automatisk fra kommnunen når der bliver en plads ledig?

Den gang vi skrev vores børn op til dp/vs skulle vi også udfylde med det samme om hvor og hvilken bh vi ønskede de skulle starte i når de nåede til den alder og så fik vi brev 1-2 mdr før der skulle startes der...

vi skulle skrive 3 steder på i den rækkefælge vi helst ønskede som 1, 2 og 3 sted...vi var så heldige at vi fik så det sted vi havde skrevet på som vores første ønske...

Anmeld

7. januar 2012

--pige 87--

ok tak for svaret

Anmeld

7. januar 2012

K&S

--pige 87-- skriver:

Anton er kun 17 måneder, men tillader mig lige at svare alligevel

Vi skrev Anton op til BH samtidig med at han blev skrevet op til DP

Vi har kun valgt 1 institution, så jeg håber da at kommunen kan opfylde dette ønske (det er en ny insitution, der skal åbne 1. februar i år)

Anmeld

7. januar 2012

--pige 87--

det også helt ok

ok så skal jeg vist til at komme igang med at søge bh til Lucas.

tiden flyver jo afsted og de starter i bh når er lige omkring 3 år ik?

Anmeld

8. januar 2012

Solstrålen

Hvis ikke man skriver sit barn op til børnehave, så tror jeg at kommunen selv finder en plads i en tilfældig børnehave hvor der er plads.

Den børnehave vi skrev vores datter op til, var der ikke plads pga at de børn der går i vuggestue der, har 1. priotiet til at komme ind, men så valgte vi en anden en (Havde kun skrevet hende op 1 sted) hvor hun kom ind og det er bare den bedste børnehave ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.