Det går dælme stærkt med Lina... Se hvor stor hun er blevet!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

836 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Mira0911

Tiden går bare alt for stærkt med Lina.. Jeg kan knap nok selv følge med...  Vildt og tænke på at det rent faktisk er 3½ måned siden hun kom til verden... 

Hvor er hun bare dejlig og skøn... Julie bliver mere og mere glad for hende for hver dag der går... I love it... 

Lige om ikke så længe så står dåben for døren... Jeg glæder mig... 

Jeg er ikke helt begyndt endnu med at planlægge bordplan osv... Meen skal snart igang hvis jeg selv skal lave bordkort osv osv... 

Her er et billede af Lina - De ligner hinanden utrolig meget... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

4kløver

Hold da op hun er blevet stor...

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

4kløver skriver:

Hold da op hun er blevet stor...

Ja det går pænt stærkt... 

Anmeld

7. januar 2012

4kløver

Mira0911 skriver:

Ja det går pænt stærkt... 

Ja det gør. Jeg har en der bliver 18 i april

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

4kløver skriver:

Ja det gør. Jeg har en der bliver 18 i april

Uh, det går også stærkt hos dig... Hvordan går det med den mindste? 

Anmeld

7. januar 2012

Drømme

Hvor er hun fin, og dejligt det går så godt med de to

Puuha, vi er allerede igang med at planlægge det vi kan mht dåben nu, og den lille er ikke kommet ud endnu - er først sat til den 27/2

Men nu bor vi også på Bornholm tæt på kærestens familie, mens hele min familie bor i Randers og omegn, så der skal en del planlægning til for at få det til at kunne lade sig gøre - for vi er nødt til at holde dåben i april hvis hele min familie skal komme da min fætter og hans kone venter sig en lille i starten af juni..

Held og lykke med det hele, er spændt på at se hvordan dåben bliver for lille Lina

Anmeld

7. januar 2012

4kløver

Mira0911 skriver:

Uh, det går også stærkt hos dig... Hvordan går det med den mindste? 

Fint han ligger på 4kg nu. var til 5 uger i går, hvor vi så måtte en tur på sygehuset for lægen Syndes han kunne høre en mislyd på hans hjerte også så han hud underlig ud. Men alt så fint ud så det var godt..

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

4kløver skriver:

Fint han ligger på 4kg nu. var til 5 uger i går, hvor vi så måtte en tur på sygehuset for lægen Syndes han kunne høre en mislyd på hans hjerte også så han hud underlig ud. Men alt så fint ud så det var godt..

Godt at alt var som det skulle være... 

Anmeld

7. januar 2012

Mira0911

Drømme skriver:

Hvor er hun fin, og dejligt det går så godt med de to

Puuha, vi er allerede igang med at planlægge det vi kan mht dåben nu, og den lille er ikke kommet ud endnu - er først sat til den 27/2

Men nu bor vi også på Bornholm tæt på kærestens familie, mens hele min familie bor i Randers og omegn, så der skal en del planlægning til for at få det til at kunne lade sig gøre - for vi er nødt til at holde dåben i april hvis hele min familie skal komme da min fætter og hans kone venter sig en lille i starten af juni..

Held og lykke med det hele, er spændt på at se hvordan dåben bliver for lille Lina

Tak skal du have.... 

Ja der er ikke så lang tid til du også har baby i armene... 

Jeg havde også planlagt mad og det hele under graviditeten... Det stod lidt på standby indtil jeg havde født... 

Håber virkelig det bliver en super dåb denne gang... Julie's var der lidt brokkeri fra gæsterne... 

Anmeld

7. januar 2012

Drømme

Mira0911 skriver:

Tak skal du have.... 

Ja der er ikke så lang tid til du også har baby i armene... 

Jeg havde også planlagt mad og det hele under graviditeten... Det stod lidt på standby indtil jeg havde født... 

Håber virkelig det bliver en super dåb denne gang... Julie's var der lidt brokkeri fra gæsterne... 

Nej, det er ved at være snart, og nøj hvor jeg glæder mig <3

Hehe, det er jo også før man har bedst med tid (tror jeg da i hvert fald, har jo ikke prøvet det før ) så man kan vel lige så godt få planlagt det man kan

Håber det bliver en super dåb for jer så !

Må jeg spørge om, hvad gæsterne brokkede sig over ved Julies ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.