Hjælp til tekst? :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

516 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

Hej Piger.

Min kæreste ønsker sig et kadaver skilt i fødselsdagsgave. Jeg giver ham en kæde med 2 stk. skilte - som også er det amerikanske skilt - da jeg synes det er klart det flotteste.

Det ene skilt ved jeg godt hvordan skal graveres, men skilt nr. 2 har jeg ingen anelse.. Jeg har skrevet til dem og spurgt hvad man typisk får graveret på det andet skilt, og har fået det svar, at er det en pige som køber det til sin kæreste, er teksten som regel: "Jeg elsker dig". Men det er for almindeligt.. kedeligt måske.. men jeg kan ikke rigtig komme på noget.. så derfor vil jeg spørge herinde om der er nogen der har et par bud på hvad man kunne gravere på det andet skilt?

Jeg er ano. af hensyn til kæresten.. han skulle nødig finde ud af det.

Pfh tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Annana89

AdR for er ord du bruger hehe! Forertrækker mere orden hundetegn eller doogtack!

Hmm ja vel noget personligt! Jeg havde nok skrevet "min!" eller sårn noget! "elsker dig" er efter min smag oforord alm.

I virkeligheden står der personena oplysninger på begge skiltene så man kan tage det ene med sig og lade det andet sidde ved liget man er nødt til at efterlade! Meeen dit er jo mere en påmindelse om din kærlighed til ham! Så du må ligge hovedet i blød efter noget der siger noget om jeres forhold!

Anmeld

6. januar 2012

Annana89

Det kunne så os være "din!". Det er selvf ikke så uddybende, men personligt sys jeg at enkelt og rammende er smukkest;0)

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Annana89 skriver:

Det kunne så os være "din!". Det er selvf ikke så uddybende, men personligt sys jeg at enkelt og rammende er smukkest;0)

Heh.. tak for dit svar. Jeg var også ude i en lille personlig tekst, men jeg skal nok finde på noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.