Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
meem skriver: Super .. Sender du en PB med dit knt nummer så overfører jeg imorgen
Super ..
Sender du en PB med dit knt nummer så overfører jeg imorgen
- har kun den sorte hummel sweat tilbage i hummel, hvis du er interesseret i den stadig?
MVH
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
6800 skriver: hvis det du har i hummel ikke bliver solgt, må du gerne vende tilbage
hvis det du har i hummel ikke bliver solgt, må du gerne vende tilbage
Jeg har den sorte hummel sweat tilbage (den med en masse hummel logoer som du ser under de andre billeder)
Kvindemin skriver: - har kun den sorte hummel sweat tilbage i hummel, hvis du er interesseret i den stadig? MVH
hvad vil du ha' for den inkl porto ?
meem skriver: hvad vil du ha' for den inkl porto ?
90 kr. inkl. porto, den er som sagt ny. Det er den sorte sweat med masser af Hummel logo'er
Kvindemin skriver: Jeg har den sorte hummel sweat tilbage (den med en masse hummel logoer som du ser under de andre billeder)
str og pris?
6800 skriver: str og pris?
104 90 kr. inkl. - vil lige tilføje at den er helt ny og har kostet knap 300 fra ny
Kvindemin skriver: 104 90 kr. inkl. - vil lige tilføje at den er helt ny og har kostet knap 300 fra ny
d/er vil gå for længe inden hun kan bruge den, hun bruger kun 86/92 nu...ellers tak
Kvindemin skriver: 104, og gym sko er nye, svarende til 3-4 år. Min datter blev 4 i nov 90 kr. for det hele.
104, og gym sko er nye, svarende til 3-4 år. Min datter blev 4 i nov 90 kr. for det hele.
det vil jeg gerne have (købe )
hvor bor du? eller er vi ude i porto
millesofie skriver: det vil jeg gerne have (købe ) hvor bor du? eller er vi ude i porto
skal lige være med, hvad var det du gerne ville købe Silkeborg.
millesofie skriver: str og pris på dette
str og pris på dette
det her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128