Del dine slankeopskrifter med os andre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

395 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Cassiopeia

Jeg kæmper med 10kg efter graviditeten  så jeg ville lige høre, om der er nogen af jer, der har nogle lækre slankeopskrifter i vil dele?

Både morgenmad, frokost, aften og måske en bette sund snack 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Jakob'sMor

Cassiopeia skriver:

Jeg kæmper med 10kg efter graviditeten  så jeg ville lige høre, om der er nogen af jer, der har nogle lækre slankeopskrifter i vil dele?

Både morgenmad, frokost, aften og måske en bette sund snack 

Www.opskrifter.heede.dk

Anmeld

6. januar 2012

Cassiopeia

Tak for linket, den side vil jeg da lige prøve og lurer på 

Anmeld

6. januar 2012

Pianisten

Det var godt nok ikke et projekt der varede særlig længe da jeg besluttede mig for at tabe mig sidst, det røg lidt i vasken da mit liv tog en drejning på 180 grader og jeg pt bare ikke har "overskud" til det. Men det lykkedes mig da at smide 3 kg på 2 uger. Droppede alt sodavand og usunde sager, men fulgte dog det gamle råd fra de danske vægtkonsulenter, der siger, at man skal have én dag om ugen hvor man fylde sig præcist med hvad man vil. Det, og så var jeg fysisk aktiv i 2 timer 2 gange om ugen. Og så havde jeg en app på min ipod som hedder ShapeUp Club, hvor man sætter sit ønskemål og hvor meget man vil tabe sig med om ugen - så udregner den det antal kalorier man må indtage om dagen, og så tilføjer man alt hvad man har spist i den der app, og så regner den kalorierne ud, og så kan man se hvor meget man har tilbage. Jeg fulgte den ikke, men den gav mig en øjenåbner til hvor meget jeg egentlig proppede i munden på en dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.