Bliver det nogen sin nemmer ;(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

690 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

Ja nu er det så lige det spørgsmål bliver det nogen sin nemmer at skulle aflevere sin børn til faren jeg er så ked når han har dem er utryk ved det og grader en del og så savner jegviden ubeskrivelig meget 

Bare lidt øv fra en mor der virkelig savner sin børn når de er på weekend vedderes far

Håber det bliver nemmer med tiden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Carl-Emil's mor

Anonym skriver:

Ja nu er det så lige det spørgsmål bliver det nogen sin nemmer at skulle aflevere sin børn til faren jeg er så ked når han har dem er utryk ved det og grader en del og så savner jegviden ubeskrivelig meget 

Bare lidt øv fra en mor der virkelig savner sin børn når de er på weekend vedderes far

Se sådan her : hvis du synes det fedeste var at de var hos deres far istedet for dig så var der noget galt masser af tanker og fredags knus herfra

Anmeld

6. januar 2012

CS

Ved det desværre ikke - men ville ikke smutte forbi uden at sende et

Anmeld

6. januar 2012

*Sofie*

Anonym skriver:

det blir nemmere på den måde, at man vender sig mer og mer til situationen. Men det vil ALTID være hårdt.

Jeg ved hvordan du har det. Ska selv aflevere min sveske til overnatning i morgen, og jeg sys da slet slet ikk at det er sjovt.

Anmeld

6. januar 2012

RGN

Profilbillede for RGN

Det bliver helt sikkert lettere, hvis dine børn er glade når de kommer hjem.

Når man ved at de har hygget sig og haft det godt, bliver det også lettere, at bruge sin nyfundne fritid på en god måde.

Men fungerer det ikke hos faren, så bliver det ikke lettere.

Anmeld

6. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Selvfølgelig savner jeg min datter, når hun er ved sin far, men jeg ved, hun har det lige så godt der, som hun ville have hjemme hos mig, og hun nyder at være sammen med ham, så jeg synes ikke, det er hårdt at aflevere hende. Men hvis man ikke stoler på at faderen gør det godt nok, kan jeg godt se, det kan være hårdt

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Mange tak for svar alle sammen det varmer meget jeg håber det bliver nemmer med tiden men svært når jeg ikke stoler på faren af mange grund jeg elsker min børn og skal være stærk for deres sktld

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.