Ohhhh tomhed!!!... (Anbefaling!!!) :o)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.669 visninger
28 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Zafir

I onsdags viste DR1 første afsnit af HOMELAND. En helt ny serie, der er blevet vist i USA, med sidste afsnit her for et par uger siden...

Så sagde de efter første afsnit: Næste afsnit sendes onsdag kl 2130 og der er 12 afsnit i alt!!
Tænkte vi så, da det jo er der hvor Tom er på arbejde...
Så kunne vi jo ikke se det sammen.

MEEEEEN tankjou internet Der hvor vi også ser DH og alt det dersens haaaalløj hehe.

Så det har så resulteret i at vi IKKE har bestilt noget som helst seriøst de sidste par dage, men set hele første sæson hehehehehe...

Og for FILANS. Til dem der så 1. afsnit - Den bliver KUN mere spændende...
Til dem der ikke så første afsnit!!! - KOM igaaaaaaaaang

Men stor stor tomhed.. Når man ikke har mere at se hehe...
(go weekend, hvor I ikke for lavet en DISSE, hvis I følger min anbefaling hehe)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Sasja77

Uhh den er så god den serie!!! Vi er nået til afsnit 6 for den køre på Svensk tv1 men hvor har funderet den på nettet? Vil virkelig gerne se den færdig for kan slet ikke holde spændingen ud!! :-)

Anmeld

6. januar 2012

Zafir

Sasja77 skriver:

Uhh den er så god den serie!!! Vi er nået til afsnit 6 for den køre på Svensk tv1 men hvor har funderet den på nettet? Vil virkelig gerne se den færdig for kan slet ikke holde spændingen ud!! :-)

Søg på free tv på google Så får du så en side, hvor du kan søge på serien også er der ca 10-20 links på hvert afsnit.
Manner den er spændende uhhhh...

Anmeld

6. januar 2012

skønneunger

Zafir skriver:

I onsdags viste DR1 første afsnit af HOMELAND. En helt ny serie, der er blevet vist i USA, med sidste afsnit her for et par uger siden...

Så sagde de efter første afsnit: Næste afsnit sendes onsdag kl 2130 og der er 12 afsnit i alt!!

MEEEEEN tankjou internet Der hvor vi også ser DH og alt det dersens haaaalløj hehe.

Så det har så resulteret i at vi IKKE har bestilt noget som helst seriøst de sidste par dage, men set hele første sæson hehehehehe...

haha kender alt til når ens serie slutter eller holder pause

hvis i ikke har set the walking dead endnu, så kan jeg varmt anbefale den

Anmeld

7. januar 2012

Kløver

Zafir skriver:

JLELEnKEndKEndeKEndLEnLEJI onsdags viste DR1 første afsnit af HOMELAND. En helt ny serie, der er blevet vist i USA, med sidste afsnit her for et par uger siden...

Kender følelsen, plejer at se dh på zulu hver formiddag, og tænkte de holdte pause i julen. 1 hverdag i det nye år, åbner man for tossekassen, Men snydt igen. Ikke mere dh til mig, øv hvor blev skuffet venter spændt på nye afsnit da jeg ikke er så ferm at se det på pc. Ellers overvejer jeg at få hele serien på dvd. Måske jeg skulle overveje Homeland

Anmeld

7. januar 2012

Zafir

skønneunger skriver:

haha kender alt til når ens serie slutter eller holder pause

hvis i ikke har set the walking dead endnu, så kan jeg varmt anbefale den

Den har vi ikke set, hvad handler den om?

Anmeld

7. januar 2012

Zafir

Maja84 skriver:

Kender følelsen, plejer at se dh på zulu hver formiddag, og tænkte de holdte pause i julen. 1 hverdag i det nye år, åbner man for tossekassen, Men snydt igen. Ikke mere dh til mig, øv hvor blev skuffet venter spændt på nye afsnit da jeg ikke er så ferm at se det på pc. Ellers overvejer jeg at få hele serien på dvd. Måske jeg skulle overveje Homeland

Åh altså... DH ... totalt ynglings. Men glæder mig ikke til om 2 sæsoner i dk, når det er slut.

Anmeld

7. januar 2012

skønneunger

Zafir skriver:

Den har vi ikke set, hvad handler den om?

en lidt anden genre det er med at en gruppe folk i USA der prøver at overleve en zombie infektion, jaja den lyder måske ikke så spændende, men jeg syntes den er fed

men kommer selvfølgelig an på hvilken slags serier man kan lide.

Anmeld

7. januar 2012

Zafir

skønneunger skriver:

en lidt anden genre det er med at en gruppe folk i USA der prøver at overleve en zombie infektion, jaja den lyder måske ikke så spændende, men jeg syntes den er fed

men kommer selvfølgelig an på hvilken slags serier man kan lide.

Åh Ja. Den tror jeg Tom har set nogen af. Og min veninde kom til at se et afsnit, hvor hun var alene hjemme hehe. Ikke godt.

Anmeld

7. januar 2012

skønneunger

Zafir skriver:

Åh Ja. Den tror jeg Tom har set nogen af. Og min veninde kom til at se et afsnit, hvor hun var alene hjemme hehe. Ikke godt.

hahaha den er altså også rigtig fed og nogen meget scary meget virkelige scener

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.