Hvilken klinik er god i Sønderjylland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
8 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

Hey

Jeg har fået en henvisning til (for)undersøgelse, da min mand har fået konstateret dårlig sædkvalitet...

Henvisningen er til Gynækologisk Ambulatorium i Sygehus Sønderjylland - men jeg er blevet gjort opmærksom på, at man kan søge om at komme i behandling ved en Privat Klinik i stedet?

Hvordan gør jeg/vi hvis vi vil skifte? Der står jo i brevet at jeg har frit sygehusvalg til offentlige sygehuse?

Kan i anbefale nogle? Eller er Sygehus Sønderjylland godt efter jeres mening?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

nielsen80

Kender desværre ikke noget til sønderborg sygehus, men opper lige din tråd.

Jeg har selv gået på IVF-SYD, som er en privatklinik i Fredericia. Dem kan jeg varmt anbefale, men tror ikke man kan vælge dem gennem det frie sygehus valg....og nu hvor behandlingen er gratis i det offentlige, så er det VIRKELIG mange penge, du sparer ved at bruge offentlige sygehuse/klinikker.

Held og lykke med det hele - det er en super svær tid med mange spørgsmål!

Anmeld

8. januar 2012

Nessie

Jeg kender desværre heller ikke noget til Sygehus Sønderjylland, da vi selv blev henvist til Brædstrup, og i øjeblikket (barn 2) går på IVF-Syd i Fredericia.

Men vil helt klart også anbefale at I vælger det offentlige i første omgang, da det er meget dyrt på privatklinik, og lykkes det at få et barn i løbet af de første 3 forsøg, så kan I jo bruge pengene på at få en lillebror eller lillesøster på en privatklinik.

Anmeld

8. januar 2012

jcbaby

Kære Anonym

Jeg er selv i behandling grundet min kæreste har nedsat sædkvalitet, vi er dog nu igang i Brædstrup, men startede hos gynækolog Peter Henriksen i Haderslev, ham kan jeg varmt anbefale!

Held og lykke med projektet, håber i hurtig bliver gravide.

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

nielsen80 skriver:

Kender desværre ikke noget til sønderborg sygehus, men opper lige din tråd.

Jeg har selv gået på IVF-SYD, som er en privatklinik i Fredericia. Dem kan jeg varmt anbefale, men tror ikke man kan vælge dem gennem det frie sygehus valg....og nu hvor behandlingen er gratis i det offentlige, så er det VIRKELIG mange penge, du sparer ved at bruge offentlige sygehuse/klinikker.

Held og lykke med det hele - det er en super svær tid med mange spørgsmål!

Tak for svar 

Jeg havde bare forstået det på nogle indlæg i denne tråd:

https://www.baby.dk/debat/152775pi1/barnloeshedsbehandling/daarlig-saedkvalitet---hvad-nu.aspx

At man godt kunne vælge privathospital, og de fleste foretrak det?

Men det er måske hvis man selv skal betale?

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

Nessie skriver:

Jeg kender desværre heller ikke noget til Sygehus Sønderjylland, da vi selv blev henvist til Brædstrup, og i øjeblikket (barn 2) går på IVF-Syd i Fredericia.

Men vil helt klart også anbefale at I vælger det offentlige i første omgang, da det er meget dyrt på privatklinik, og lykkes det at få et barn i løbet af de første 3 forsøg, så kan I jo bruge pengene på at få en lillebror eller lillesøster på en privatklinik.

Tak for det.. 

Jeg er meget spændt på samtalen 

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

jcbaby skriver:

Kære Anonym

Jeg er selv i behandling grundet min kæreste har nedsat sædkvalitet, vi er dog nu igang i Brædstrup, men startede hos gynækolog Peter Henriksen i Haderslev, ham kan jeg varmt anbefale!

Held og lykke med projektet, håber i hurtig bliver gravide.

Jamen tak og i lige måde 

Vi må se hvad der sker, ser i hvert fald frem til undersøgelsen, så jeg kan få besvaret nogle af mine 1000 spørgsmål 

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

Er der egentlig nogle der ved hvad man skal til sådan en undersøgelse?

Bliver man scannet?

Eller...

Skal man.... ehm ja... Op på disken.. og ja.. sprede ben?? 

Anmeld

10. januar 2012

Anonym trådstarter

Opper lige mht. sidste spørgsmål ... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.