Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ja damerne er nu snart 9 måneder - men hvornår må de få ovenstående?
De kan ikke blive mæt af bondebrød og spise det rugbrød vi spiser med kerne - så burde de ikke kunne tage fuldkornspasta og brune ris?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
ulleby skriver: Ja damerne er nu snart 9 måneder - men hvornår må de få ovenstående? De kan ikke blive mæt af bondebrød og spise det rugbrød vi spiser med kerne - så burde de ikke kunne tage fuldkornspasta og brune ris?
Vi har aldrig spist alm ris så Nicoline har altid fået brune ris - og fuldkornspasta, så det kan jeg ikke se noget problem i. Hun har hvertfald ikke haft problemer med det...
Det fik thea i hvert fald her, da vi aldrig selv spiser andet. Må indrømme at vi nok slet ik tænkte over at hun evt ik måtte få det! Vh Stine
Ok - godt at hører (det et nemlig givet) men blev pludselig i tvivl da Carmen var kommet af med afføring en del gange i dag - det er givet igår... Så blev så bange for jeg havde ødelagt hendes mave
Mille83 skriver: Vi har aldrig spist alm ris så Nicoline har altid fået brune ris - og fuldkornspasta, så det kan jeg ikke se noget problem i. Hun har hvertfald ikke haft problemer med det...
De samme her
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128