svar på på svar!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

695 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Anonym trådstarter

ja som overskriften lyder så synes jeg det er mega træls når folk spørg på ens salgann. og man svare tilbage og så de ikke svare tilbage igen.

er det kun mig der har det sådan??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

lycly

Det synes jeg også er irriterende, man kan da i det mindste lige skrive hvis man ikke er interesseret alligevel.

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Det synes jeg også er irriterende, man kan da i det mindste lige skrive hvis man ikke er interesseret alligevel.

ja lige mine ord. er skisme træt af det der. man sætter jo tingende til salg fordi man gerne vil sælge dem. når der så er nogen der spørg til dem håber man da på at få dem solgt.

Anmeld

6. januar 2012

lio

Nu er jeg ikke så aktiv på salgsannoncer her inde på baby.dk men meget andre steder og jeg spørger gerne til pris o.lign men jeg skriver ikke altid at jeg ikke er interesseret, hvis jeg ér så skal jeg nok gør det klart.

Jeg kan godt forstå dine frustrationer over det men jeg vil få grå hår over at vende tilbage hver gang, ofte er tingen solgt til anden side alligevel eller lign.

Men igen, det er jo ikke i dette forum jeg gør mig aktiv så det er måske ikke helt relevant alligevel.

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Nu er jeg ikke så aktiv på salgsannoncer her inde på baby.dk men meget andre steder og jeg spørger gerne til pris o.lign men jeg skriver ikke altid at jeg ikke er interesseret, hvis jeg ér så skal jeg nok gør det klart.

Jeg kan godt forstå dine frustrationer over det men jeg vil få grå hår over at vende tilbage hver gang, ofte er tingen solgt til anden side alligevel eller lign.

Men igen, det er jo ikke i dette forum jeg gør mig aktiv så det er måske ikke helt relevant alligevel.

okay ja kan godt forstå dig. men jeg føler bare selv hvis jeg spørg ind til en ting og ikke er interesseret alligevel så svare jeg lige tilbage på det.

Anmeld

6. januar 2012

Frøken J.

Anonym skriver:

ja som overskriften lyder så synes jeg det er mega træls når folk spørg på ens salgann. og man svare tilbage og så de ikke svare tilbage igen.

er det kun mig der har det sådan??

Du skal også lige være obs på at notifikationerne herinde virker af røven til. Jeg oplever OFTE, at jeg ikke får en notifikation når nogen har citeret mig, opdager det ofte først senere ved et tilfælde.

Men ja, da hvor det er bevidst er det self. træls, men omvendt har jeg selv bare taget dte som at de ikke var interesserede, ellers siger de jo nok selv til  

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Du skal også lige være obs på at notifikationerne herinde virker af røven til. Jeg oplever OFTE, at jeg ikke får en notifikation når nogen har citeret mig, opdager det ofte først senere ved et tilfælde.

Men ja, da hvor det er bevidst er det self. træls, men omvendt har jeg selv bare taget dte som at de ikke var interesserede, ellers siger de jo nok selv til  

der kan selvfølgelig altid være mange grunde til det. men jeg er personlig selv sådan at jeg svare tilbage hvis det ikke har interesse alligevel.

Anmeld

6. januar 2012

lio

Anonym skriver:

okay ja kan godt forstå dig. men jeg føler bare selv hvis jeg spørg ind til en ting og ikke er interesseret alligevel så svare jeg lige tilbage på det.

Jeg kan også se det fra din side, spørg tit til en "vare" som der heller aldrig bliver svaret på af sælger, så kan godt se hvad du mener, jeg tænker ikke over det når nogen spørg til det jeg sælger, de siger vel hvis de vil købe tænker jeg.

Måske jeg skal begynde at ændre på det, sådan starte bølgen agtigt?

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Qoco skriver:

Jeg kan også se det fra din side, spørg tit til en "vare" som der heller aldrig bliver svaret på af sælger, så kan godt se hvad du mener, jeg tænker ikke over det når nogen spørg til det jeg sælger, de siger vel hvis de vil købe tænker jeg.

Måske jeg skal begynde at ændre på det, sådan starte bølgen agtigt?

kan da også være det er mig men jeg kan bare godt blive irriteret over det.

Anmeld

6. januar 2012

Hulubulu86

Kan godt foelge dig, det kan vaere traels .

Men lige med salgs-annoncer skal man nok bare vaelge at se saadan paa det at intet svar ogsaa er et svar.

Det er helt klart god stil at svare tilbage ogsaa selvom interessen alligevel ikke er der.

Her paa sitet kan intet svar dog nok godt undskyldes med at hverdagen med boern ikke altid levner tid eller overskud til at komme paa Baby.dk og naar vedkommende saa kommer online 4-5dage senere vil mange nok taenke at saa er det alligevel ligemeget med et svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.