Skaere ned paa amning om natten, hvordan?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
2 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Hulubulu86

Vores dreng er nu 4.5mdr og bliver fuldammet, men han vaagner hver 30-60min i loebet af natten og kan kun falde i soevn hvis han bliver ammet (ofte skal jeg alligevel vugge/''rulle'' ham i soevn bagefter) om dagen er soevnen stortset ikke-eksisterende (og natten er fra ca kl 21 til kl 3-5)

Han er en rigtig glad og tilfreds dreng der er super godt med motorisk (er vildt aktiv) og han graeder aldrig, men jeg kan efter 4mdr godt maerke at jeg virkelig traenger til noget soevn

Hvordan skar i ned paa natte-amningerne? Hvor lang tid tog det? Sov barnet bedre efterfoelgende? Hvilken indflydelse havde det paa soevn og amninger om dagen?

Jeg oensker ikke at give groed foerend han er mindst 6mdr.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2012

Hulubulu86

Proever lige at oppe

Anmeld

8. januar 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Dubai skriver:

<p> Vores dreng er nu 4.5mdr og bliver fuldammet, men han vaagner hver 30-60min i loebet af natten og kan kun falde i soevn hvis han bliver ammet (ofte skal jeg alligevel vugge/''rulle'' ham i soevn bagefter) om dagen er soevnen stortset ikke-eksisterende (og natten er fra ca kl 21 til kl 3-5)</p><p> Han er en rigtig glad og tilfreds dreng der er super godt med motorisk (er vildt aktiv) og han graeder aldrig, men jeg kan efter 4mdr godt maerke at jeg virkelig traenger til noget soevn</p><p> Hvordan skar i ned paa natte-amningerne? Hvor lang tid tog det?&nbsp;Sov barnet bedre efterfoelgende? Hvilken indflydelse havde det paa soevn og amninger om dagen?</p><p> &nbsp;Jeg oensker ikke at give groed foerend han er mindst 6mdr.</p>

Min datter vågnede også meget ofte, da hun var omkring 4 mdr og ville have mælk konstant. Så jeg valgte at begynde på grød på det tidspunkt, da det simpelthen var fordi, hun var sulten. Så hvis du ikke ønsker at gøre det, har jeg desværre ingen råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.