Jeg vil have mig en symaskine

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.190 visninger
18 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

An&Jo

Men da jeg ikke er sikker på at jeg kommer ordentlig igang med at bruge den tænker jeg bare at købe en billig brugt..

men hvad skal jeg kigge efter??

eventuelt en der har en billig god en tilsalg??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

En symaskine behøver ik være særlig dyr. Fik min i gave for 6-7 år siden og ved at den er fra Kvickly og ik har kostet mere en 700-800 kr og den fungere upåklageligt. Købte en til min søster på tilbud til ca 500 kr i Aldi for et par år siden da hun var i tvivl om hun ville komme til at bruge den ret meget og det har heller aldrig været problemer med den! Så tror såmænd ik det betyder så meget hva den koster osv, så længe det bare er til lidt hygge syning.. Vh stine

Anmeld

6. januar 2012

Christina.78

An&Jo skriver:

Men da jeg ikke er sikker på at jeg kommer ordentlig igang med at bruge den tænker jeg bare at købe en billig brugt..

Os' mig !!

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

StineW79 skriver:

En symaskine behøver ik være særlig dyr. Fik min i gave for 6-7 år siden og ved at den er fra Kvickly og ik har kostet mere en 700-800 kr og den fungere upåklageligt. Købte en til min søster på tilbud til ca 500 kr i Aldi for et par år siden da hun var i tvivl om hun ville komme til at bruge den ret meget og det har heller aldrig været problemer med den! Så tror såmænd ik det betyder så meget hva den koster osv, så længe det bare er til lidt hygge syning.. Vh stine

tusind tak for svar..

så vil jeg begi mig på jagt efter en billig maskine, kan jo være Aldi stadig har nogle i sortiment..

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Christina.78 skriver:

Os' mig !!

jeg har bare syet rigtig meget engang, og lavet gallakjoler til mig selv til gallafester på skolen osv, og savner at være kreativ bag en symaskine, så vil meget gerne igang igen.. men som enlig mor er jeg bange for at der ikke bliver meget tid til det, så vil ikke ofre flere tusind på en maskine endnu..

Anmeld

6. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Var så lidt og så er det jo ellers bare med at ønske god jagt! Vh stine

Anmeld

6. januar 2012

Annana89

Du kan med jævne mellemrum få singermaskiner i Kvickly og Føtex. Købte en til 700 som normalt kostede 1299. Den er vildt let at andvende og syr virkelig godt sys jeg! Den syt også nemt ugennem 4-5 lag fleece!

Personligt ville jeg ikke købe en brugt, da man ikke kender dens forhistorie og heller ikke har garantien! Folk der sælger brugt er altså ikke altid særlig ærlige og du kan ende med at købe noget l...t der virker 2 gange og så er den kapput og du står med en maskine du selv skal betale får at få til at virke igen!

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Annana89 skriver:

Du kan med jævne mellemrum få singermaskiner i Kvickly og Føtex. Købte en til 700 som normalt kostede 1299. Den er vildt let at andvende og syr virkelig godt sys jeg! Den syt også nemt ugennem 4-5 lag fleece!

Personligt ville jeg ikke købe en brugt, da man ikke kender dens forhistorie og heller ikke har garantien! Folk der sælger brugt er altså ikke altid særlig ærlige og du kan ende med at købe noget l...t der virker 2 gange og så er den kapput og du står med en maskine du selv skal betale får at få til at virke igen!

det er selvfølgelig rigtigt..

holder øje med katalogerne..

tak for svar..

Anmeld

6. januar 2012

jydeinden

An&Jo skriver:

her er lidt i en hver prisklasse

http://webshop.coop.dk/kategori/elektronik/symaskiner?WT.mc_id=Adwords_OMD%20Elektronik_Symaskiner&WT.srch=1&gclid=CJLCr_Hhu60CFcMMtAodWBzo_g

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

jydeinden skriver:

her er lidt i en hver prisklasse

http://webshop.coop.dk/kategori/elektronik/symaskiner?WT.mc_id=Adwords_OMD%20Elektronik_Symaskiner&WT.srch=1&gclid=CJLCr_Hhu60CFcMMtAodWBzo_g

takker..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.