Sutteflaske om natten..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

624 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Mivsen

Hej tøser!Har lige brug for lidt hjælp.. Min søn skal til at have flaske en gang om natten, da han ikke rigtig kan blive mæt af min mælk, og så kommer til at spise for lidt.Har snakket med sundhedsplejesken om at prøve den her løsning og se om det gør en forskel om natten.. Men fik så ikke spurgt hvor meget han skal have, hvor meget ville i give?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Mivsen

Glemte at skrive han er knap 2 måneder..

Anmeld

6. januar 2012

AndreasMor84

Mivsen skriver:

Hej tøser!Har lige brug for lidt hjælp.. Min søn skal til at have flaske en gang om natten, da han ikke rigtig kan blive mæt af min mælk, og så kommer til at spise for lidt.Har snakket med sundhedsplejesken om at prøve den her løsning og se om det gør en forskel om natten.. Men fik så ikke spurgt hvor meget han skal have, hvor meget ville i give?

Det kommer jo helt an på hans vægt, alder osv.

Anmeld

6. januar 2012

Mother-love

Nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er.men jeg ville give til han var mæt. Isabella har altid spist til hun ikke gad og spise mere.. For sulte skal hun ihvertfald ikke. Så du må jo bare prøve dig frem. Måske starte med 100 ml færdig mme dvs 90 ml vand og 3 skeer mme. Og hvis det ikke er nok så blande det samme igen. Der skal helst være en lille slat tilbage i flaske når han er færdig så ved du at han er mæt

Anmeld

6. januar 2012

Mivsen

michelledam skriver:

Nu ved jeg ikke hvor gammel dit barn er.men jeg ville give til han var mæt. Isabella har altid spist til hun ikke gad og spise mere.. For sulte skal hun ihvertfald ikke. Så du må jo bare prøve dig frem. Måske starte med 100 ml færdig mme dvs 90 ml vand og 3 skeer mme. Og hvis det ikke er nok så blande det samme igen. Der skal helst være en lille slat tilbage i flaske når han er færdig så ved du at han er mæt

Ja det handler selvfølgelig bare om han blir mæt. Han er knap 2 måneder..

Anmeld

6. januar 2012

Mivsen

AndreasMor2011 skriver:

Det kommer jo helt an på hans vægt, alder osv.

Han er knap 2 måneder, han er fra 18 november. Han vejer ca 4,5 kg og er 55 lang..

Anmeld

6. januar 2012

AndreasMor84

Mivsen skriver:

Han er knap 2 måneder, han er fra 18 november. Han vejer ca 4,5 kg og er 55 lang..

så skal han have ca. 750 ml fordelt på et døgn, så alt efter hvor ofte han spiser kan du jo starte med 100 ml.

Anmeld

6. januar 2012

jette1983

Min datter på næsten 2 mdr. Som er flaske barn spiser mellem 90 og 120 ml. Pr. Gang så jeg laver 120 ml. Det giver så 130 når det er blandet. Gav det mening?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.