Hvor længe må baby sidde i en skåstol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

849 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Miia90

Philippa bliver 9uger på tirsdag?

Hvor længe må hun sidde i hvordan en, hvis hun overhovedet må?

Mia

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

MortilCilas

Højest en halv time vidst men man skal helst ikke bruge den for meget, da det ikke er godt for deres ryg

Anmeld

6. januar 2012

Miia90

MortilCilas skriver:

Højest en halv time vidst men man skal helst ikke bruge den for meget, da det ikke er godt for deres ryg

Tak for dit svar.Philippa gider bare ikk ligge ned når hun er vågnen, hun vil gerne sidde lidt op

Hmm gad vide hvorfor man laver sådan en stol. hvis de ikk er gode for deres ryg ? :/

Anmeld

6. januar 2012

AndreasMor84

Miia90 skriver:

Tak for dit svar.Philippa gider bare ikk ligge ned når hun er vågnen, hun vil gerne sidde lidt op

Hmm gad vide hvorfor man laver sådan en stol. hvis de ikk er gode for deres ryg ? :/

Godt spørgsmål.. men en autostol er jo heller ikke godt for deres ryg, hvis de sidder for længe i den

Anmeld

6. januar 2012

Miia90

AndreasMor2011 skriver:

Godt spørgsmål.. men en autostol er jo heller ikke godt for deres ryg, hvis de sidder for længe i den

Anmeld

6. januar 2012

Bshizzle

Både min den ældste og nu den ligge ny er glad for at ligge i deres skråstol. 

Den stol jeg har kan de ligge helt ned i den samt sidde helt lige oprejst.. Så mere end en halv time kan de tit ligge i den. 

Men i det hele.. Så er det op til dig selv at bedømme :-) 

Anmeld

6. januar 2012

MortilCilas

Miia90 skriver:

Sådan var min søn også, det en besværlig alder når de begynder på det
Baby autostole er heller ikke sunde for deres ryg, og dem må de højest sidde i i 30min. af gangen :/

Anmeld

6. januar 2012

katrine26

Miia90 skriver:

Philippa bliver 9uger på tirsdag?

Hvor længe må hun sidde i hvordan en, hvis hun overhovedet må?

Mia

jeg ved ikke hvor længe de må sidde i dem har nemlig aldrig brugt en til vores søn. men tog i stedet for hans lift og lage enten han ammepude eller en dyne/alm. pude skråt op af en af enderne så han ikke lå fladt ned men kunne følge med..

Katrine26

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.