Hold nu op, hvor er Julie blevet stor...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

serinasmor

Mira0911 skriver:

Ja nemlig... Og jeg ved virkelig ikke hvordan jeg skal forklare hende det med børnehave og at hun ikke skal ud til sin dagplejer mere når den tid kommer... 

nej de bliver jo virkelig glade for deres dpmor ... hmmm ... mon ikke I kan komme på besøg i børnehaven... så er det nok nemmere for hende at forholde sig til .. om ikke andet hvad børnehave er ...  ellers må det være noget med at store piger går i børnehave og leger med de store børn der ... har i madordning eller er der madpakke ... madpakke medfører jo en sej madkasse som mor og datter selvfølgelig vælger sammen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Mira0911

serinasmor skriver:

nej de bliver jo virkelig glade for deres dpmor ... hmmm ... mon ikke I kan komme på besøg i børnehaven... så er det nok nemmere for hende at forholde sig til .. om ikke andet hvad børnehave er ...  ellers må det være noget med at store piger går i børnehave og leger med de store børn der ... har i madordning eller er der madpakke ... madpakke medfører jo en sej madkasse som mor og datter selvfølgelig vælger sammen  

Jeg satser nu også meget stærkt på at vi skal børnehaven inden start... Jeg mener at der er madordning i den børnehave... 

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

B&J skriver:

ej hvor er det fantastisk i har fået sådan en stor pige og hun er klar det er jo såååå dejligt

Det er virkelig fantastisk...  Nu mangler vi så bare at hun bliver interesseret i det potte/toilet træning og bliver ble fri på et tidspunkt.. 

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

Leneur skriver:

Så er jeg med igen. I og med at jeg er enig. Jeg kunne heller ikke drømme om at sende min datter afsted som 2 1/2-årig, så havde slet ikke tænkt på at nogen starter der. Det er super dejligt at høre at det går så godt med Julie. Hun må jo også selv være stolt....

Jeg kan tydeligt mærke hvor glad Julie er, og hvor glad hun ved at hun kan fortælle når hun har ondt eller der er andet i vejen... 

Anmeld

6. januar 2012

B&J

Mira0911 skriver:

Det er virkelig fantastisk...  Nu mangler vi så bare at hun bliver interesseret i det potte/toilet træning og bliver ble fri på et tidspunkt.. 

jaaa mon ikke det kommer med tiden når hun er klar man kan jo ikke være hurtig til alle ting...

og syntes det er så dejligt hun er klar til at komme i børnehave

Anmeld

6. januar 2012

Leneur

Mira0911 skriver:

Ja men det kommer lige pludselig... men det er altså svært at få styr på det om vinteren. Silje er nu meget interesseret i både potte og toilettræner men uden succes endnu og en gang imellem får hun tøj på uden ble, så hun kan mærke hun bliver våd og det kan hun absolut ikke lide.

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

B&J skriver:

jaaa mon ikke det kommer med tiden når hun er klar man kan jo ikke være hurtig til alle ting...

og syntes det er så dejligt hun er klar til at komme i børnehave

Jo det skal nok komme med tiden... 

Anmeld

6. januar 2012

Mira0911

Leneur skriver:

Ja men det kommer lige pludselig... men det er altså svært at få styr på det om vinteren. Silje er nu meget interesseret i både potte og toilettræner men uden succes endnu og en gang imellem får hun tøj på uden ble, så hun kan mærke hun bliver våd og det kan hun absolut ikke lide.

Julie viser sommetider interesse for potten, tager den også frem til hende, hun sætter sig også ned og er ligeså optaget som jeg om der kommer noget i potten... 

Jeg ved hvert fald at de træner det i dagplejen... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.