samantha1986 skriver:
Er ved at gøre rent i dag, gør jeg altid hver fredag da jeg er rengørings freak. Har længe sagt at jeg synes vores tøj og dyner lugtede af fugt men kæresten har slået det hen da han ikke kan lugte det.
Nå men i dag gør jeg rent derinde hvor den lille skal have værelse, og jeg trækker nogle roller beds ud, og ser der ligger noget der ligner lort, i mini str. jeg tager et billede. Sender det til kæresten og han skriver det er muselort. Jeg går selv ind og googler det også, og han har desværre ret.
Jeg er i forvejen ikke særlig glad for at bo her, men det her gjorde udsalget. Føler jeg har et klamt hjem, og er total grædefærdig. Ikke særlig fedt at stå med et problem når hormonerne raser i kroppen 
Ahhhhhhhhhh! Jeg var fandeme også gået beserk. Og jeg er ikke gravid..
Føj, hvor er det ulækkert. Men det er sådan, at du kan ringe til kommunen ang. rotter og mus , da det er et skadedyr, og så kan de komme ud og hjælpe jer.
Gå på din kommunes hjemmeside og led efter skadedyr. Der burde være sådan nogle Tox..halløj mennesker. Og det er noget, du automatisk betaler for over skatten.
Kan godt forstå, du er oppe og ringe!
Håber på det bedste for jer 
Anmeld