dræn i øerne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.870 visninger
12 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

jeanne-skat

er der nogle der har børn med dræn i øerne?

min søn på 8 måneder har væske i øerne og ørelægen vil ligge deæn i i den. min kæreste er modstanner af det han siger det er helt normalt at små børn har væske i ørene .men det mener jeg ikke det er?

så ville høre om der er nogen der kender til det??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Flowers

Jeg fik lagt dræn da jeg var lille, kan dog desværre intet huske fra det, andet end end god oplevelse pga en sød læge før bedøvelsen fik jeg fortalt hvad han synes jeg skulle "drømme om" hvilket jeg gjorde  ingen dårlige erindringer eller noget herfra

Anmeld

6. januar 2012

Hvem?

jeanne-skat skriver:

min søn på 8 måneder har væske i øerne og ørelægen vil ligge deæn i i den. min kæreste er modstanner af det han siger det er helt normalt at små børn har væske i ørene .men det mener jeg ikke det er?

Jeg har et ørebarn med dræn i begge øre, han havde konstant tryk/væske/mellemøresbetændelse og det har været GULD at få lægt dræn i hans øre - det er SÅ modbydeligt at haveondt i ørerne, for guds skyld, lyt til jeres ørelæge, hvis han mener det vil hjælpe med dræn.

Anmeld

6. januar 2012

hende-nanna

Jeg har en nevø med dræn i ørene. Han havde så meget væske, at han vågnede hver aften og skreg i smerte over ondt i ørene. Efter han fik lagt dræn i, har man ikke kunnet mærke noget på ham! Det har været guld værd, og han er blevet en meget gladere dreng! 

Så som en anden også sagde - lyt til din ørelæge, han/hun ved trods alt bedst. Og så skal det siges, at hvis de mener det er nødvendigt, så lad dem gøre det, for det er ikke altid de synes det er nødvendigt 

Anmeld

6. januar 2012

Nettemor

hvis dit barn har væske på ørene og det er nok til at I har søgt ørelæge så ville jeg helt klart få lagt fræn. jeg HADER når min søn skal ha lagt dræn fordi jeg ikke bryder mig om at han skal faste og i bedøvelse.. MEN jeg har nu gjort det 2(!) gange og jeg gør det igen hvis det bliver nødvendigt!!! for jeg syns det er syns han skal have unødvendigt ondt når nu det så enkelt og næsten smertefrit kan kureres. og ørelægerne er dygtige idag. så jeg syns da helt klart i skal gøre det. hvorfor skal jeres barn gå og ha ondt?

Anmeld

6. januar 2012

CamiRon

Begge vores børn fik lagt dræn som hhv. 9 og 10½ mdr. gamle. Det har været absolut det rigtige!

Anmeld

6. januar 2012

DitteFisk

jeanne-skat skriver:

Min søn fik lagt dræn da han var 7 mdr, fordi han gentagne gange fik mellemøre-betændelse. Han fik lagt igen da han var 11 mdr, fordi de faldt ud og han igen fik mellemørebetændelse.

Jeg synes det er synd hvis ikke han får lagt drænet, for det gør jo ondt på drengen og så holde det op med at gøre ondt når drænet kommer i.

Anmeld

6. januar 2012

jeanne-skat

syns jeg også.. han har så aldrig haft mellemøre betændelse  .der sidder bare det væske og trykker i øerne.

min kæreste er bare meget modstanner af det han siger det er noget alle børn har og det går væk af sig selv. det mener jeg så ikke det gør og tror heller ikke ørelægen ville ligge dræn i uden nogen grund....

Anmeld

6. januar 2012

jydeinden

jeanne-skat skriver:

syns jeg også.. han har så aldrig haft mellemøre betændelse  .der sidder bare det væske og trykker i øerne.

min kæreste er bare meget modstanner af det han siger det er noget alle børn har og det går væk af sig selv. det mener jeg så ikke det gør og tror heller ikke ørelægen ville ligge dræn i uden nogen grund....

væske i ørene går meget sjældent væk af sig selv især ikke hvis det er i mellemøret. jeg er selv ørebarn, og har været det hele mit liv.. flere gange om året tager jeg til ørelæge for at få suget mit øre netop fordi jeg har væske i det ( hos mig gør det dog ikke ondt)

Anmeld

6. januar 2012

Miss T

Barnet har ondt når det har væske i ørerne altså mellemøresbetændelse! Hvorfor ikke få lagt dræn? De får det bedre med det samme.

Det er ikke normalt at have meget væske på ørerne.

Min pige har fået det lagt to gange og begge gange med stor sygdomsbedring og hun har ikke længere ondt, så medmindre det er helt andre årsager end at "det er normalt at have væske på ørerne" så ville jeg klart tage imod tilbuddet så mit barn kan få det bedre.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.