Amme bh til os med STORE bryster

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.867 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Mor, Skilt,Bonusmor

Ja faktisk ikke kun amme bh'er, men måske endda nogle jeg allerede kan bruge nu, hvor mine allerede 80h store bryster desværre er blevet størrer..

Jeg kan kun lige være i mine normale primadonna, men de strammer og ryger som det første hver dag når jeg kommer hjem, og det er altså ikke godt at undvære støtten i min str.. Så håber nogen kan komme med lidt erfaring, som jeg kan drage nytte af..

Jeg overvejer lidt tvshops Genie bra, som er uden bøjler til at sove med, men vil ikke købe nogen, hvis nu nogen af jer lige ligger inde med guldkornen omkring dette "emne"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

komodo

kigger lige med her da jeg fra naturens side også er udstyret med nogle store nogen ( 75 G)

Anmeld

6. januar 2012

Mille83

DET Poulsen skriver:

Ja faktisk ikke kun amme bh'er, men måske endda nogle jeg allerede kan bruge nu, hvor mine allerede 80h store bryster desværre er blevet størrer..

Jeg kan kun lige være i mine normale primadonna, men de strammer og ryger som det første hver dag når jeg kommer hjem, og det er altså ikke godt at undvære støtten i min str.. Så håber nogen kan komme med lidt erfaring, som jeg kan drage nytte af..

Jeg overvejer lidt tvshops Genie bra, som er uden bøjler til at sove med, men vil ikke købe nogen, hvis nu nogen af jer lige ligger inde med guldkornen omkring dette "emne"

Hvis det kun er i omkredsen den strammer kan du i Bilka Føtex og sikkert mange andre steder købe en ekstra "hæfte" eller hvad det hedder så den bliver forlænget..

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

jeg kender det..

jeg er fra naturens side udstyre med en H skål, og nu er jeg i omkreds nede i 70, og det er sindssygt svært at finde en der passer og sidder ordentligt..

men da jeg ammede var det helt umuligt, for de blev jo kun større.. :O

held go lykke, håber du finder en der kan passe dig..

Anmeld

6. januar 2012

Ma-lu

DET Poulsen skriver:

Jeg følger også med.. Er i en 80H/I men med silikone, og kan absolut ik være i hvad som helst  kun chance, og méd støtte.. Overvejer også tv shop, men har aldrig rigtig troet på det.. Men hvis du køber den, så fortæl lige hvor'n de er...

Anmeld

6. januar 2012

minimig

Jeg har selv købt almindelige bh'er på lace.dk hvor de reklamerer med store størrelser - også i ammebh'er.

Jeg håber det kan bruges

Anmeld

6. januar 2012

Drømme

Jeg kigger lige med - aner faktisk ikke hvad størrelse jeg bruger :/

Anmeld

6. januar 2012

Ansemusen

DET Poulsen skriver:

Jeg havde præcis samme problem som dig! Jeg købte en stor ammeBH i en lingeributik i Ryesgade i KBH med store størrelser. Der var vist KKK

Anmeld

6. januar 2012

Ansemusen

Ja og i Change og andre BH-forretninger fås også forlængere til rygstroppen!

Jeg ved der er en netbutik med luksuslingeri til gravide og ammende. De har SÅ meget fedt undertøj. Men jeg kan ikke huske hvad den hedder...

Anmeld

6. januar 2012

Maja88

changes er gode... har I i ammebh derfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.