Boligforeninger Aalborg og omegn, HJÆLP.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.139 visninger
11 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

An&Jo

Jeg er meldt ind i Himmerland boligforening, og får ret jævnligt tilbud fra dem, men kun på 3'ere og jeg vil gerne have en 4'er da jeg ikke vil til at flytte igen om et par år når der engang kommer en bebs mere..

Så er der nogle boligforeninger her i Aalborg og omegn i vil anbefale??

Det behøver ikke være boliger i Aalborg, det må os godt være i de små byer udenfor Aalborg, men vil ikke længere væk end at det er til at komme til Aalborg indenfor rimelig tid i en bus..

Så anbefal nogen, bare helst ikke lejerbo, da de snød mig så vandet drev sidst jeg lejede af dem..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Mamalou

Vi er meldt ind i Alabu bolig og de har nogle fine fireværelserslejligheder til knap 4000 kr. Det er sådan en vi gerne vil have. De ligger på Blomstermarken og Bynkevej tæt på zoo, hvis det siger dig noget?

Medlemsskab koster 150 kr. 

Vh. Louise

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Mamalou skriver:

Vi er meldt ind i Alabu bolig og de har nogle fine fireværelserslejligheder til knap 4000 kr. Det er sådan en vi gerne vil have. De ligger på Blomstermarken og Bynkevej tæt på zoo, hvis det siger dig noget?

Vh. Louise

jo det ved jeg godt hvor ligger..

vil lige kigge på alabu, og se om de kan matche mine ønsker..

jeg er nok lidt vanskelig, men har kun prøvet ikke at have en have 1 gang, så det er lidt et krav at jeg kan få det, eller ihvertfald bare en lejlighed i stueetagen og det så ligger tæt på grønne områder..

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Mamalou skriver:

Vh. Louise

kan man ikke se billeder af lejlighederne indvendigt??

Anmeld

6. januar 2012

Mamalou

An&Jo skriver:

kan man ikke se billeder af lejlighederne indvendigt??

Der er have til lejlighederne i stuen, en lille en men den er der  

Nej det kan man ikke, men de er i fin stand, ihvertfald den jeg har set. Fine gulve, hvidt køkken og badeværelse. Jeg synes den er en rigtig fin lejlighed til billige penge

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

Mamalou skriver:

Der er have til lejlighederne i stuen, en lille en men den er der  

Nej det kan man ikke, men de er i fin stand, ihvertfald den jeg har set. Fine gulve, hvidt køkken og badeværelse. Jeg synes den er en rigtig fin lejlighed til billige penge

super, vil prøve at skrive mig op..

tusind tak for hjælpen..

Anmeld

6. januar 2012

serinasmor

hmmm ...

er selv i himmerland ..

mener at huske at vi i sin tid skulle krydse af hvor stor en bolig vi ville tilbydes ... måske er dine indstillinger ikke korrekte ??

har du husket at tilføje fx både næssundvej (aalborg ø)og rundyssen (svenstrup) ... synes mange de største boliger  står tomme .. måske er det bare synsbedrag ??  .. men der burde være mulighed ... og begge er i øvrigt fine områder til børn

kan ikke lige huske flere boligselskaber .. men kan BESTEMT heller ikke anbefale lejerbo!!

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

hmmm ...

er selv i himmerland ..

mener at huske at vi i sin tid skulle krydse af hvor stor en bolig vi ville tilbydes ... måske er dine indstillinger ikke korrekte ??

har du husket at tilføje fx både næssundvej (aalborg ø)og rundyssen (svenstrup) ... synes mange de største boliger  står tomme .. måske er det bare synsbedrag ??  .. men der burde være mulighed ... og begge er i øvrigt fine områder til børn

kan ikke lige huske flere boligselskaber .. men kan BESTEMT heller ikke anbefale lejerbo!!

Vil ikke bo i runddyssen, har været ude og kigge på et par stykker derude, og de er bare så træls indrettet med meget små værelser.. :/

ville egentlig helst heller ikke længere ned i Øst, og hvis man kigger på hjemmesiden er der ikke meget ledigt nogen steder..

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

hmmm ...

er selv i himmerland ..

har forresten tjekket mine indstillinger, og de er helt korrekte.. det var nemlig os min første tanke..

Anmeld

6. januar 2012

An&Jo

serinasmor skriver:

hmmm ...

er selv i himmerland ..

okay, dem nede på næssundvej ser faktisk ikke helt dårlige ud.. tror da lige jeg sætter dem på listen, og lige forsøger at skrive en mail til Rikke inde ved Himmerland, hun har godt nok dem i Svenstrup, men det kan være hun kan hjælpe alligevel..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.