Er det trøske?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

KLN

Min datter på 10 uger har muligvis trøske. Hun har en meget lille belægning i mundhulen, men hendes læber er meget hvide - og det kan ikke tøres væk. Kan det godt kun være på læberne?

Hun virker ikke til at være plaget af det, vil babyer normalt være det?

Jeg har kun ondt i den ene brystvorte - burde begge vorter ikke være ramt, hvis det var trøske?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

B&J

har ikke selv oplevet det men opper den lige for håber nogle kan hjælpe dig har du evt ringet til lægen og spør

Anmeld

7. januar 2012

KLN

B&J skriver:

har ikke selv oplevet det men opper den lige for håber nogle kan hjælpe dig har du evt ringet til lægen og spør

Tak

Ringede og snakkede med lægen - og vi fik noget creme at smøre det med og det er allerede blevet meget bedre. Så det har sikker været det..

Anmeld

7. januar 2012

B&J

KLN skriver:

Tak

Ringede og snakkede med lægen - og vi fik noget creme at smøre det med og det er allerede blevet meget bedre. Så det har sikker været det..

ej hvor er det dejligt du fik noget til det.. og godt det er blevet meget bedre

Anmeld

7. januar 2012

Mor til L&S

Min datter havde trøske/svamp som lille og led en del af det. Hun var aldrig hvid på læberne kun i munden, men tror det du beskriver er trøske. Jeg havde MEGET ondt ved amning, men det ene bryst var ikke så slemt ramt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.