Ammning, grød og hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
1 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

SaNiNa

Min lille datter spiser, spiser og spiser hos mig hver 1 time og hun er stadig ikke mæt, hun sover 4-5x15 min om dagen og går så til nat kl 19.30-20 tiden men er begynd at vågne kl 21 for at spise og igen kl 22.30 og så spsier hun hver 1½ time natten igennem.

Det har ellers heddet:

spise hver 2 time fra kl 08-19 spsie kl 23 sove til kl 06--08 men spiser og spiser hun bare.

Hun er træt rigtig træt det er jo tydelig at mærke, og meget sulten.

Vi var ved sp i tirsdages som syntes jeg skulle forsøgt at trække hende til hun var 4 måneder før vi begynde på grød, men jeg er træt og helt udkørt nu, og mit bryst gør ondt selvom jeg bruger ammebrik har hun næsten sutet hul.

Når vi når til en 18 tiden har jeg intet mælk tilbage og får jo ikke mulighed for at producere noget før hun er sulten igen.

Flasken den vil hun bare ikke være med til, den er forsøgt op til flere gange og vi kan desværre ikke bare skifte mme hun er er 3 x disponibel for allergi.

vi begyndt på grød med Nicklas da han var 3½ månede fordi han heller ikke blev mæt nok og heller ikke ville have sutteflaksen.

Så piger ville i starte på grød når hun kun er 3 måneder 1 uger og 3 dage.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

An&Jo

SaNiNa skriver:

Min lille datter spiser, spiser og spiser hos mig hver 1 time og hun er stadig ikke mæt, hun sover 4-5x15 min om dagen og går så til nat kl 19.30-20 tiden men er begynd at vågne kl 21 for at spise og igen kl 22.30 og så spsier hun hver 1½ time natten igennem.

Det har ellers heddet:

spise hver 2 time fra kl 08-19 spsie kl 23 sove til kl 06--08 men spiser og spiser hun bare.

Hun er træt rigtig træt det er jo tydelig at mærke, og meget sulten.

Vi var ved sp i tirsdages som syntes jeg skulle forsøgt at trække hende til hun var 4 måneder før vi begynde på grød, men jeg er træt og helt udkørt nu, og mit bryst gør ondt selvom jeg bruger ammebrik har hun næsten sutet hul.

Når vi når til en 18 tiden har jeg intet mælk tilbage og får jo ikke mulighed for at producere noget før hun er sulten igen.

Flasken den vil hun bare ikke være med til, den er forsøgt op til flere gange og vi kan desværre ikke bare skifte mme hun er er 3 x disponibel for allergi.

vi begyndt på grød med Nicklas da han var 3½ månede fordi han heller ikke blev mæt nok og heller ikke ville have sutteflaksen.

Så piger ville i starte på grød når hun kun er 3 måneder 1 uger og 3 dage.

jeg ville nok vente en uge til halvanden endnu inden jeg gik igang med grød..

det er for hendes eget bedste, hendes tarme er slet ikke gearet til så grov mad endnu, og hvis hun får maveproblemer, så er det først i ikke får noget søvn..

det er en hård periode, men når den er overstået, så opstår den næste periode osv osv, så hellere vent ldit endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.