hund og naboer! hva gør man

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

876 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

MorTil4<3

jeg HADER vores overboer!!!!!!!!!!! hvis den lille møg BIB hund gør hver eneste morgen når Lukas er født så hiver jeg den ud gennem brevsprækken og river stemmebånden ud på den!!!! ARG , nu har det været hver eneste morgen præcis 8.30 at den hund begynder at gø! nu er det sku snart nok . .
de har boet i opgangen siden september . .
nogen der ved hvad pokker man kan gøre??? vi har klaget en million gange til vores formand, vores udlejer og ja lige fedt hjælper det åbenbart nogen råd?????

der må jo være et eller andet som kan gå ind over en form for dyrevelfærd når den står og gør sådan
det er virkelig ulideligt som den bliver ved . .
det er fra de går ud af døren til de kommer hjem igen hver eneste dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

LilleLene

har du prøvet at snakke med din overbo om det ?

Anmeld

6. januar 2012

MorTil4<3

LilleLene skriver:

har du prøvet at snakke med din overbo om det ?

ja, for knap 1 ½ måned siden havde vi kontakt til dem, og der blev lovet at de ville gøre noget ved det
og så tog de deres hund med hver gang i en uges tid, men så stoppede det hurtigt igen

Anmeld

6. januar 2012

LilleLene

MilleMus1988 skriver:

ja, for knap 1 ½ måned siden havde vi kontakt til dem, og der blev lovet at de ville gøre noget ved det
og så tog de deres hund med hver gang i en uges tid, men så stoppede det hurtigt igen

hmm øv

Anmeld

6. januar 2012

morethanperfect

MilleMus1988 skriver:

jeg HADER vores overboer!!!!!!!!!!! hvis den lille møg BIB hund gør hver eneste morgen når Lukas er født så hiver jeg den ud gennem brevsprækken og river stemmebånden ud på den!!!! ARG , nu har det været hver eneste morgen præcis 8.30 at den hund begynder at gø! nu er det sku snart nok . .
nogen der ved hvad pokker man kan gøre??? vi har klaget en million gange til vores formand, vores udlejer og ja lige fedt hjælper det åbenbart nogen råd?????

der må jo være et eller andet som kan gå ind over en form for dyrevelfærd når den står og gør sådan

Åhh kender alt til problemet .. Vores underbos hunde gør konstant når han ikke er hjemme .. De piver og gør , og ligeså snart han kommer hjem skælder han dem bare ud så det kan høres over hele huset

Anmeld

6. januar 2012

vitapigen

Puha... vi har det på samme måde her...

Vi bor i hus og man kan kigge ind til genboen da vores hæk ikke er høj nok endnu. De har to hunde og de gør ved bare det mindste
Og ja desværre vækker de nogle gange lillepigen
Men desværre tør jeg ikke klage for hvad nu den dag vi får en hund, den også gør?! Ja så er vi jo på den... Så vi har bare lært at acceptere det, selvom vi bliver mega sure indvendig. Vi har heller ikke rigtig snakket med dem siden vi fik lillepigen, så tror de udemærket ved at vi er trætte af dem

Anmeld

6. januar 2012

Masig

MilleMus1988 skriver:

Snak med dem igen og foreslå dem evt noget hundetræning... nogle hunde gør desværre meget fra naturens side, men det kunne godt lyde som om de ikke helt har givet deres hund den rette alene-hjemme træning hvis den kun gør når den er alene... Snak stille og roligt med dem og spørg om ikke de kunne overveje noget træning så de fik bugt med problemet, for I står og skal have et barn som jo altså også skal sove lidt en gang imellem... der er ikke nogen dyrevelfærdsorganisationer der gør noget ved det, det er jo ikek fordi hunden er decideret i nød, den er bare utryg ved at være alene hjemme, og det er en trænings-sag....

Anmeld

6. januar 2012

Annana89

Jeg kan slet ikke forstå at jeres udlejer ikke gør noget, sys ellers at de går meget oparmer man kun kan ha dyr så længe deikker genere de andre i ejendommen! 

Vi har selv en stor hund og fik beskeden da vi flyttede ind at hvis vores nabo på nogen måde følte sig generet af ham så røg hunden ud eller vi måtte flytte! Og det sys jeg da er et helt fair ultimatum! Nu gør vores hund heldigvis kun hvis nogen banker eller ringer på. Men vi spørg jævnligt vores nabo om de kan høre ham når vi ikke er hjemme så vi kan komme problemerne iforkøbet og viser vores nabo at vi er int. I at tage hensyn!

Jeg tænker lidt om i evt.Skulle snakke med LLO. Måske kan de hjælpe jer?!

Jeg tænker os lidt at der måske er meget lydt der hvor i bor og når så bebse kommer i kan ricikere at jeres naboer bliver trætte af hvis lillemanden skriger meget på alle tider afdøgnet! Ikke fordi jeg ville os blive træt af sårn en hund der! Det er jo ikke iorden!! Værkerne for jer eller hunden! Men man skal vælge sine kampe, hvis i ikke vil ende i krig med naboen om hvem der larmer!

Håber det hele løser sig for det er ikke til at leve med!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.