Samtale..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

Camillos

Masig skriver:

Ja det manglede da bare... ellers er det da næsten til at blive dybt deprimeret over.... Det er godt nok lang tid at vente... Synes jeg ikke burde være muligt altså...

nej ikke med tanke på 4 SA... og vi har prøvet i 5 år.. men det er åbenbart realiteterne hernede på sydsjælland.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Masig

Camillos skriver:

nej ikke med tanke på 4 SA... og vi har prøvet i 5 år.. men det er åbenbart realiteterne hernede på sydsjælland.. 

Øv det er godt nok længe.. Så burde de da for pokker snart hjælpe jer... Ved ud om der er noget galt med nogen af jer?

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Masig skriver:

Øv det er godt nok længe.. Så burde de da for pokker snart hjælpe jer... Ved ud om der er noget galt med nogen af jer?

Ja jeg har Pcos og var overvægtig. Men manden har 70.000000 svømmere... det nok derfor det har lykkes os 4 gange.. men vi aner ikke hvorfor jeg taber gang på gang.. det er meget mystisk... 

Anmeld

6. januar 2012

Masig

Camillos skriver:

Ja jeg har Pcos og var overvægtig. Men manden har 70.000000 svømmere... det nok derfor det har lykkes os 4 gange.. men vi aner ikke hvorfor jeg taber gang på gang.. det er meget mystisk... 

Hmm kan det havde noget med overvægten at gøre?? Jeg aner det virkelig ikke, men tænker bare højt, du ved... Ved at rygning fx kan medvirke til spontane aborter, men ved ikke med faktorer som overvægt kan....

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Masig skriver:

Hmm kan det havde noget med overvægten at gøre?? Jeg aner det virkelig ikke, men tænker bare højt, du ved... Ved at rygning fx kan medvirke til spontane aborter, men ved ikke med faktorer som overvægt kan....

Tjo måske, jeg ved det faktisk heller ikke. Men jeg er nu ikke hammer overvægtig, har set og mødt mange kvinder der er større end mig der er gravide.. og har kunne holde på det.. Men vi er jo desværre ikke ens. Så jeg glæder mig til at få en udredning og komme i noget behandling.. 

Anmeld

6. januar 2012

Masig

Camillos skriver:

Tjo måske, jeg ved det faktisk heller ikke. Men jeg er nu ikke hammer overvægtig, har set og mødt mange kvinder der er større end mig der er gravide.. og har kunne holde på det.. Men vi er jo desværre ikke ens. Så jeg glæder mig til at få en udredning og komme i noget behandling.. 

Det er heller ikke sikkert det har noget at sige jo, var bare en tanke, nu det er det eneste i "fejler"... Kan godt forstå du ser frem til en udredning, I har da også været meget uheldige må man sige.. Håber I snart får en bebs i maven, som bliver der..

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Masig skriver:

Det er heller ikke sikkert det har noget at sige jo, var bare en tanke, nu det er det eneste i "fejler"... Kan godt forstå du ser frem til en udredning, I har da også været meget uheldige må man sige.. Håber I snart får en bebs i maven, som bliver der..

Tak skal du ha 

Anmeld

8. januar 2012

TR

Anonym skriver:

Godmorgen skønne damer

Jeg er ny i denne kategori, og anonym indtil vores familier ved noget..

Det er sådan at min kæreste og jeg har prøvet at blive gravide i 17 måneder, og vi har nu fået en tid hos min læge.. Jeg er så nygerrig på hvad man taler om/gør ved den 1 samtale med lægen..

Er det bare en samtale, eller hvordan foregår det?

Fantastisk dag til jer alle

Vi har været ved lægen for 1-2 mdr siden , og der blev vi ikk spurgt om så meget ..

Jeg/vi blev spurgt hvor lang min cyklus (staves) var, hvor lang tid vi havde prøvet og om vi havde brugt æggeløsnings teste .. Så blev jeg undersøgt ( for neden) fik taget prøver og blev spurgt til om jeg har været gravid før og om jeg havde haft nogle sex sygedomme igennem livet .

Til sidst bliver vi henvist til sygehuset hvor begge skal have taget blodprøver Og når det gjort skal i bare vente på svar på prøverne

Min kæreste havde fået tjekket sæden inden vi var til lægen der ..

Så nu er vi kommer dertil hvor vi skal til gyn. den 23 jan.

( De ved ikk hvorfor jeg/vi ikke kan blive gravid, idet alt ser fint ud )

Anmeld

8. januar 2012

Anonym trådstarter

TR skriver:

Vi har været ved lægen for 1-2 mdr siden , og der blev vi ikk spurgt om så meget ..

Jeg/vi blev spurgt hvor lang min cyklus (staves) var, hvor lang tid vi havde prøvet og om vi havde brugt æggeløsnings teste .. Så blev jeg undersøgt ( for neden) fik taget prøver og blev spurgt til om jeg har været gravid før og om jeg havde haft nogle sex sygedomme igennem livet .

Til sidst bliver vi henvist til sygehuset hvor begge skal have taget blodprøver Og når det gjort skal i bare vente på svar på prøverne

Min kæreste havde fået tjekket sæden inden vi var til lægen der ..

Så nu er vi kommer dertil hvor vi skal til gyn. den 23 jan.

( De ved ikk hvorfor jeg/vi ikke kan blive gravid, idet alt ser fint ud )

Okay.. Men jeg troede at man skulle have en henvisning fra lægen hvis man skulle have tjekket sæden??

Det skal man måske ikke?

Anmeld

8. januar 2012

TR

Anonym skriver:

Okay.. Men jeg troede at man skulle have en henvisning fra lægen hvis man skulle have tjekket sæden??

Det skal man måske ikke?

jo det skal igennem lægen , man i ringer bare og sir som det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.