Prisfald på brugte biler 2012

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. januar 2012

Peanut

Hej piger

Jeg synes bestemt jeg hørte i nyhederne for en uges tid siden at værdien af brugte biler ville falde med 4-12% i 2012..

Men kan ikke finde noget hvis jeg søger på google.. 

Er der andre der har hørt dette, eller har jeg hørt helt forkert? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

merichs

Peanut skriver:

Hej piger

Jeg synes bestemt jeg hørte i nyhederne for en uges tid siden at værdien af brugte biler ville falde med 4-12% i 2012..

Har ikke hørt noget om det, men det ville bestemt ikke gøre mig noget, for vi står og skal have "ny" bil i løbet af året

Anmeld

6. januar 2012

Peanut

merichs skriver:

Har ikke hørt noget om det, men det ville bestemt ikke gøre mig noget, for vi står og skal have "ny" bil i løbet af året

Hehe ja så er det en fordel.. 

Men vi står og skal købe "ny" bil nu her, og det ville da helt sikkert være rart at have i betragtning 

Anmeld

6. januar 2012

sandorff

Peanut skriver:

Hej piger

det har jeg også hørt, fra min mand. hvor han har hørt det fra aner jeg ikke. radioen går jeg ud fra...
men det er ikke bare dig der bilde dig selv noget ind

Anmeld

6. januar 2012

maria_wlt

Peanut skriver:

Hej piger

Jeg ville personligt selv IKKE købe en fabriksny bil. Hvis man altså har en plan om at sælge den igen 5 år efter...Så misten den simpelthen for meget. Så hellere købe en bil der er 2-3 år gammel bil og så spare de 50000-90000 kr som nogen biler mister i værdi på de år.. (Vi gjorde det)

Anmeld

6. januar 2012

Ma-lu

Peanut skriver:

Hej piger

Det var i godmorgen Danmark

Anmeld

6. januar 2012

Peanut

maria_wt skriver:

Jeg ville personligt selv IKKE købe en fabriksny bil. Hvis man altså har en plan om at sælge den igen 5 år efter...Så misten den simpelthen for meget. Så hellere købe en bil der er 2-3 år gammel bil og så spare de 50000-90000 kr som nogen biler mister i værdi på de år.. (Vi gjorde det)

Nej, det vil vi heller ikke.. Det er også derfor vi kigger efter en nyere brugt bil, men hvis den falder ekstra meget i værdi i 2012, er vi jo nødt til at være obs på det, inden køb 

Anmeld

6. januar 2012

Peanut

Ma-lu skriver:

Det var i godmorgen Danmark

Kan ikke finde på deres hjemmeside 

Anmeld

6. januar 2012

maria_wlt

Peanut skriver:

Nej, det vil vi heller ikke.. Det er også derfor vi kigger efter en nyere brugt bil, men hvis den falder ekstra meget i værdi i 2012, er vi jo nødt til at være obs på det, inden køb 

I skal gå efter en Diesel bil efter min mening.. En god A-B klasse så den grønne afgift ikke er for stor..

Anmeld

6. januar 2012

Peanut

sandorff skriver:

det har jeg også hørt, fra min mand. hvor han har hørt det fra aner jeg ikke. radioen går jeg ud fra...
men det er ikke bare dig der bilde dig selv noget ind

Godt jeg ikke har hørt syner 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.