Anbefal en gyser/thriller

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.210 visninger
18 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

kirsti

Kan i ikke inspirere mig lidt og anbefale en god gyser/thriller....jeg er ikke til de der overdrevne slasher flim mere noget i stil med bagfacaden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

Leneur

kirsti skriver:

Kan i ikke inspirere mig lidt og anbefale en god gyser/thriller....jeg er ikke til de der overdrevne slasher flim mere noget i stil med bagfacaden 

Identity... tror jeg den hedder...

Anmeld

6. januar 2012

hekran

kirsti skriver:

hahaha... jeg læste overskriften og skulle lige til at anbefale Bag facaden

Anmeld

6. januar 2012

Ansemusen

kirsti skriver:

Ej hvor sjovt, det var netop den film jeg tænkte på, da jeg læste overskriften på tråden

Jeg elsker den danske gyser "Cecilie". Den er scary på den spændende ikke splattede måde og med en rigtig god historie, i modsætning til mange andre gyserfilm.

"Bag det stille ydre" er også meget god.

Anmeld

6. januar 2012

Ansemusen

Leneur skriver:

Identity... tror jeg den hedder...

Ja den er ret fed med et vildt twist!

Anmeld

6. januar 2012

kirsti

hahaha... jeg læste overskriften og skulle lige til at anbefale Bag facaden

hehe

jeg er mega dårlig til at huske film så jeg så den faktisk 3 gange før jeg kunne huske hvem der gjorde det -ja altså ikke i træk men med mdrs mellemrum

Anmeld

6. januar 2012

Lærke20.08.2011

ved ikke om det lige frem er gys - men gode film er feks : taken, last house on the left, case 39, syv liv, det er de sidste gode film jeg har set :-)

Go fornøjelse!

Anmeld

6. januar 2012

Maja88

hide and seek.....

Anmeld

6. januar 2012

morethanperfect

kirsti skriver:

Insidious ..

Anmeld

6. januar 2012

aarhusmor

Resident evil filmene, fra 2002 og 2007

(men det er ikke trillere)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.