Ploffer skriver:
Det kan du roligt

Vi har fået at vide at vi kan give ham en "mini" akut behandling når det er slemt og vi har givet vagtlægen et kald.... Så skal vi bare give 2 pust hvert 20. min x 4
Ved ikke om du ved at ved anfald er det bedst at give 1 pust først og så vente 5 min og så give 1 mere... så når det 1. pust at udvide luftvejene op til nr. 2 pust så kan nå længere ned og give bedre virkning 
Hun er 7 år og det er ret nyt der her med astma. Synes slet slet ikke at vi har fået nok information og heller ikke at hun er blevet tilset nok til at få en egentlig diagnose. Dog er jeg ikke itvivl om at hun har astma, mere om graden af det.
Hun får mest de her meget voldsomme anfald når hun er forkølet ellr under anstrengelse. Så hiver hun voldsomt efter vejret og det slutter somregel af med, som i går, et flere timers langt hoste anfald hvor hun bliver ekstremt udmattet og nærmest går i panik.
Vi skal til læge i næste uge pga noget andet, men jeg har tid til hende også, for jeg vil kræve at hun bliver bedre tilset.
Det er deleme ikke sjovt at stå med et barn i panik der hiver efter vejret og man aner bare ikke hvad man skal gøre for at hjælpe bedst muligt.......
Mange tak for dine svar
Det er altid rart at høre fra andre der står med det samme
Anmeld