Hvem er jeres drømmemand? (tidsfordrivs debat) :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2012

MaleneJensen

LunaLykke skriver:

Ja, her kommer lige endnu en tidsfordrivs-debat fra mig af. Julia sover, og jeg er altså ikke så god til det med en masse ekstra tid, når hun pludselig sover meget tidligere end hun plejer. 

Så jeg vil da bruge tiden på jer skønne damer

Anyway, hvis vi nu skal drømme lidt, og snakke om mænd som vi kun kan "drømme" om, hvem drømmer I så om? Man må altså ikke sige sin mand/kæreste

Jeg starter gerne, jeg kan godt bruge lang tid på at kigge lidt på disse to herre, selvom de faktisk er en deeel ældre end mig! Har en svaghed for muskuløse mænd og mænd i jakkesæt 

Ufff Guf Guf jeg er også med på den med Vin Diesel, Han er bare en steg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2012

-Sigrid-

Jackson Rathbone må være min, hvis man skal vælge en... Syntes han er lidt "fin"... Er ikke så vild med typer som Van Diesel og sådan nogle pumpede nogle... Ja, kan egentlig bedst lide dem "fine" - hvilket også afspejler sig i min kæreste som er tynd, har lange fingre, "spids" hage og generelt... Ja. Nemlig!

Og når man så putter lyst brunt hår på ham som i twiligt er jeg helt væk 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. januar 2012

Chalala85

Miss Church skriver:

Uhhh han er bare fræk, fræk FRÆK  

Min kæreste synes det er træls når vi ser film med ham, fordi jeg sidder og savler hahaha

hahaha hvor fedt

Anmeld

6. januar 2012

Sildefisk

Hmm som 31 årig og mor til 2 er jeg ikke meget for at indrømme at jeg synes "olsen" (på billedet hvid tshirt+ blå nøglekæde yderst til højre) i sunny beach programmet på tv3 (om unge og drunk og nå ja, sex ) er temmelig lækker 

men synes nu også den ene af værterne på tv2 vejret (martin tror jeg han hedder) er mørkhåret, er temmelig nice - bonus min mand har haft ham som censor  jeg ville nok have lidt pres hvis det havde været mig selv 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. januar 2012

IngenKoPåIsen

Channing Tatum 

Anmeld

6. januar 2012

Chalala85

Christina.78 skriver:

eller hvad med denne frækkert ?! Muhahaha just kidding

Svend Ole Thorsen

Hihihihihi

Anmeld

6. januar 2012

Masig

sabi1979 skriver:

PAUL WALKER er for lækker

JAAAA!!! Mums....

Anmeld

6. januar 2012

DitteFisk

TbCp skriver:

Christian Bale har jeg desværre (for dig) allerede snuppet!
Han er sgu en lækker haps!!!

Noooooooo! 

Han er dælme en lækkerbidsken *giggety giggety*

Anmeld

6. januar 2012

DitteFisk

OG! .. Robert Downey Junior *savle*

Anmeld

6. januar 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
-Sigrid- skriver:

Jackson Rathbone må være min, hvis man skal vælge en... Syntes han er lidt "fin"... Er ikke så vild med typer som Van Diesel og sådan nogle pumpede nogle... Ja, kan egentlig bedst lide dem "fine" - hvilket også afspejler sig i min kæreste som er tynd, har lange fingre, "spids" hage og generelt... Ja. Nemlig!

Og når man så putter lyst brunt hår på ham som i twiligt er jeg helt væk 

Wee er så enig og har lige været til koncert med ham (100 monkeys ) i lille Vega i Kbh, hvor jeg mødte ham bagefter og fik autografer osv og han er meget lækre i Real life!! Ellers er det David bozenag ( ham fra bones og buffy) og ham som spiller Patrik Jane i the mentalist. Mummer de er lækre. Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.