aftensmad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

548 visninger
8 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Moar2011

jeg søger nogen nyt lækkert aftensmad til storm .. synes tit det er det samme og det samme (hvilket nok er meget normalt når han ikke er så gammel) ..

har i nogen ideer og opskrifter ?? deeeel ?

han er et fortidlig født barn, uge 33+3 men elsker mad ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Majbriteriksen

Babyklar skriver:

jeg søger nogen nyt lækkert aftensmad til storm .. synes tit det er det samme og det samme (hvilket nok er meget normalt når han ikke er så gammel) ..

Min ældste fik "alt" Næsten altid kartofler med en form for grøntsag i. Hvis det var kød som han normalt ikke kunne tygge, så fik han det blendet. De dage hvor det skulle gå stærkt fik han torskerogn moset i (ved godt det ikke lyder lækkert) men ungen elskede det. Det vigtigste var for os at han fik mange forskellige smagsindtryk. I dag er han stort set alt spisende. Især fisk kører lige ned

Opskrifter??????????? alm. mad der er moset og blendet så han kunne tygge det. Så noget som lasagne og risretter var også et hit.

Anmeld

5. januar 2012

Koen.

Majbriteriksen skriver:

Min ældste fik "alt" Næsten altid kartofler med en form for grøntsag i. Hvis det var kød som han normalt ikke kunne tygge, så fik han det blendet. De dage hvor det skulle gå stærkt fik han torskerogn moset i (ved godt det ikke lyder lækkert) men ungen elskede det. Det vigtigste var for os at han fik mange forskellige smagsindtryk. I dag er han stort set alt spisende. Især fisk kører lige ned

Opskrifter??????????? alm. mad der er moset og blendet så han kunne tygge det. Så noget som lasagne og risretter var også et hit.

Du skrev det jeg ville skrive og her har vi os brugt den med moset torskerogn, et sikkert hit da hun var mindre

Anmeld

5. januar 2012

Majbriteriksen

tanja. skriver:

Du skrev det jeg ville skrive og her har vi os brugt den med moset torskerogn, et sikkert hit da hun var mindre

Men syntes du ikke bare det var lidt ulækkert med lugten af de varme kartofler og torskerognen. Jeg blev ihvertfald i tvivl om hvor sød en mor jeg var

Anmeld

5. januar 2012

Koen.

Majbriteriksen skriver:

Men syntes du ikke bare det var lidt ulækkert med lugten af de varme kartofler og torskerognen. Jeg blev ihvertfald i tvivl om hvor sød en mor jeg var

Jo det hverken lugtede eller så særlig lækkert ud

Anmeld

5. januar 2012

Moar2011

Majbriteriksen skriver:

lasange fra KNOOR er den ikke for stærk eller ?

Anmeld

5. januar 2012

Majbriteriksen

Babyklar skriver:

lasange fra KNOOR er den ikke for stærk eller ?

Det kommer an på hvor meget "smag" din søn har smagt inden. Men tit når vi har lavet den har vi tilsat en brik morney sovs og en dåse hakket tomater, så bliver den mildere i smagen(husk at tage noget af mælken fra, ellers bliver den meget tynd

Anmeld

5. januar 2012

Moar2011

Majbriteriksen skriver:

Det kommer an på hvor meget "smag" din søn har smagt inden. Men tit når vi har lavet den har vi tilsat en brik morney sovs og en dåse hakket tomater, så bliver den mildere i smagen(husk at tage noget af mælken fra, ellers bliver den meget tynd

nåårh okey det var en måde man kunne gør det på

Anmeld

5. januar 2012

bøgelund

frikadeller, hakkebøf, æggekage, tærter, lassagne, supper, laks.. syns også det var svært, men nu ryger alt ned..

han kan jo sagtens spise det samme to dage i træk. hvis i dagen efter skal have noget knap så børnevenligt.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.