Søger opskrift på lækker kage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

710 visninger
5 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Gry91

Jeg får her d. 15 nogle veninder på besøg til frokost/babyshower og vil rigtig gerne lave en lækker kage til os. Er der nogen som ligger inde med gode opskrifter på en enkel kage med lyse bunde og hindbær creme ?

eller andre lækre kager i den stil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Maalene

Godt nok ikke helt det du søger, men de her gik som varmt brød nytårsaften - mums mums

http://www.maduniverset.dk/opskrift.php/8060/Bagva erk-opskrifter/Bloedende-chokoladekage

Anmeld

5. januar 2012

Gry91

Maalene skriver:

Godt nok ikke helt det du søger, men de her gik som varmt brød nytårsaften - mums mums

http://www.maduniverset.dk/opskrift.php/8060/Bagva erk-opskrifter/Bloedende-chokoladekage

Åhh jeg elsker chokoladekage 

Tak for tip

Anmeld

5. januar 2012

Maalene

Gry91 skriver:

Åhh jeg elsker chokoladekage 

Tak for tip

Det er bare guf

Anmeld

5. januar 2012

Gry91

Maalene skriver:

Det er bare guf

Ja det er så

Min plan var egentlig også at bage brownies, men overvejer at rode mig ud i at lave en lækker kage med lyse bunde og evt hinbærmousse/creme. Er dog ikke sikker på mine hormoner kan klare hvis det går galt nu hvor jeg aldrig har begivet mig ud i den slags endnu

Anmeld

5. januar 2012

Maalene

Gry91 skriver:

Ja det er så

Min plan var egentlig også at bage brownies, men overvejer at rode mig ud i at lave en lækker kage med lyse bunde og evt hinbærmousse/creme. Er dog ikke sikker på mine hormoner kan klare hvis det går galt nu hvor jeg aldrig har begivet mig ud i den slags endnu

Haha - det kan jeg godt se, det kan godt blive et problem så

Men tror jeg nu sagtens du kan finde ud af, har lavet noget lignende før uden problemer, så mon ikke du også kan finde ud af det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.