Hvorfor ''flyver'' baby??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.874 visninger
7 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

hautecouture

Aya er lige blevet 4 måneder er og begyndt at vise interesse for, at lære at kravle. Lægger man hende på ryggen på gulvet vender hun sig omgående om på maven og trækker benene op under sog og begynder at prøve at møve sig fremad - hun er dog slet, slet ikke stærk nok endnu, hun kan jo ikke løfte maven så hun bliver lidt arrig når hun ikke kommer andet end baglæns

Men her idag er hun begyndt at ''flyve'', ved ikke hvad jeg ellers skal betegne det som - løfter arme og ben og ligger på maven og hun gør det HELE tiden, flyver, holder pause, flyver, holder pause osv ....

men hvorfor dog? Kan ikke se ideen i det?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

An&Jo

det gjorde Johannes os..

det styrker en masse muskler i ryg og mave fik jeg afvide af sundhedsplejersken..

Anmeld

5. januar 2012

SussieThyssen

Det er da en lille frøken med badutgener..hun bliver sikkert ikke til at styre på en halv tønde land LOL 

Men hun træner faktisk ryg og mavemuskler, så det vil noget, og vil helt sikkert ret hurtigt komme op og kravle, for derefter at begynde at rejse sig og gå.

Kærligst
Sussie

Anmeld

5. januar 2012

hautecouture

Nnåhr ja, selvfølgelig

Så er der alligevel en mening med galskaben hihi.

Anmeld

5. januar 2012

MinNoah

Hehe det ser så sødt ud er noget alle børn gør... Dog fik jeg af vide af min SP at hvis børn gør det meget, og generelt ikke kan lide at have hænderne nede på gulvtæppet osv. så kan dte være fordi de er lidt sensitive og ikke bryder sig om at røre ved ting...

Men skal du nu ikke bekymre dig om når hun ikke er ældre

Anmeld

5. januar 2012

Zibi_84

hautecouture skriver:

Nnåhr ja, selvfølgelig

Så er der alligevel en mening med galskaben hihi.

Nej hvor er det sjovt! Nøjagtig det samme gør min Johannes også, og herhjemme bliver han kaldt "fritids svømmeren".... Vi har TIT undret os over hvad det lige er at han laver? Men rigtig dejligt at se og høre, at der er flere bebse som gør det Jeg var nervøs for at det var udtryk for, at han ikke kommer til at lære at kravle men forhåbentlig er det ikke sådan det hænger sammen

Anmeld

5. januar 2012

Loa

Kæft et sødt billede...... Ved ikke hvorfor de gør det, men holdt fest det ser sødt ud

Anmeld

5. januar 2012

hautecouture

Hihi, ja det ser altså ret sjovt ud

Hun er faldt også om på sofaen her for en halv time siden, efter at have knoklet rundt på gulvet det meste af dagen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.