Pleas hjælp mig.. Hvornår har jeg test dag????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.367 visninger
10 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Anonym trådstarter

Skriver lige mine sidste 6 mens datoer

Juli d.7-9

August d.1-5

September d.6-9

Oktober d.5-9

November d.4-8

December d.8-11

Håber der er nogen som vil bruge lidt tid på at hjælpe mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Skriver lige mine sidste 6 mens datoer

Juli d.7-9

August d.1-5

September d.6-9

Oktober d.5-9

November d.4-8

December d.8-11

Håber der er nogen som vil bruge lidt tid på at hjælpe mig

det går jeg ud fr at du har omkring den 9..

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

det går jeg ud fr at du har omkring den 9..

Tusind tak.

Tror jeg har regnet alt for meget på det så datoerne køre rundt i hovedet på mig

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Tusind tak.

Tror jeg har regnet alt for meget på det så datoerne køre rundt i hovedet på mig

jaa, men jeg ville ikke teste før den 9.. eventuelt gå ind på www.libero.dk og så gå ind under den fane der hedder "at være gravid" og så er der en underfane hvor der står hvornår kommer babyen, og så kan du taste ind efter hvornår din sidste mens var, og så kan du se hvor mange uger du er, og når du så er 4+0 eller 4+1 burde du kunne teste..

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

jaa, men jeg ville ikke teste før den 9.. eventuelt gå ind på www.libero.dk og så gå ind under den fane der hedder "at være gravid" og så er der en underfane hvor der står hvornår kommer babyen, og så kan du taste ind efter hvornår din sidste mens var, og så kan du se hvor mange uger du er, og når du så er 4+0 eller 4+1 burde du kunne teste..

Tak for tippet, det er hermed afprøvet og ifølge den skulle jeg være 4+ 0 i dag

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Tak for tippet, det er hermed afprøvet og ifølge den skulle jeg være 4+ 0 i dag

så bürde du næsten kunne teste imorgen tidlig..

den regner lidt anderledes end når vi selv regner med hvornår vi går over tid, men da jeg ventede min dreng var den ret præcis i forhold til hvad lægen sagde..

Anmeld

5. januar 2012

Anonym trådstarter

An&Jo skriver:

så bürde du næsten kunne teste imorgen tidlig..

den regner lidt anderledes end når vi selv regner med hvornår vi går over tid, men da jeg ventede min dreng var den ret præcis i forhold til hvad lægen sagde..

Jeg testede i morges og der var den negativ så nu er jeg fast besluttet på at vente til mandag for at være sikker

Vi er i gang med 8 forsøg og jeg syntes man bliver slået ud for hver gang man står med en negativ test

Men tusind tak for hjælpen, rart med et par gode tips 

Anmeld

5. januar 2012

An&Jo

Anonym skriver:

Jeg testede i morges og der var den negativ så nu er jeg fast besluttet på at vente til mandag for at være sikker

Vi er i gang med 8 forsøg og jeg syntes man bliver slået ud for hver gang man står med en negativ test

ja det er en hård ventetid..

krydser for at den snart er der for jer så..

Anmeld

6. januar 2012

Camillos

Anonym skriver:

Jeg prøvede den så lige idag.. og i og med jeg ikke har regelmessig cyklus forstår jeg ikke den beregner.. den der på libero.. for hvis jeg skulle stole på den var jeg 5 +0 idag ... hehe .. men efter mine egne bereginger fra sidste gang skulle jeg have testdag idag altså være 4+0.. skørt.. 

Anmeld

6. januar 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Jeg prøvede den så lige idag.. og i og med jeg ikke har regelmessig cyklus forstår jeg ikke den beregner.. den der på libero.. for hvis jeg skulle stole på den var jeg 5 +0 idag ... hehe .. men efter mine egne bereginger fra sidste gang skulle jeg have testdag idag altså være 4+0.. skørt.. 

Det er det samme her. Ifølge min egen beregning ville jeg være 3+0 i går. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.