fastelavn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

934 visninger
16 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

hannetheis

hvad skal jeres kære være til fastelavn.

min store dreng på snart 4 år. skal være spiderman

den lille dreng på nu 9 md kan jeg ikke rigtig finde ud af, da jeg gerne vil lave noget sjovt og nemt selv.

den store har de sidste 2 år været klovn, et andreledes sæt jeg selv har lavet, men er for lille til ham og stor til lillebror.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Pige2009

hannetheis skriver:

hvad skal jeres kære være til fastelavn.

min store dreng på snart 4 år. skal være spiderman

den lille dreng på nu 9 md kan jeg ikke rigtig finde ud af, da jeg gerne vil lave noget sjovt og nemt selv.

den store har de sidste 2 år været klovn, et andreledes sæt jeg selv har lavet, men er for lille til ham og stor til lillebror.

Laura skal være prinsesse Hvid bluse, hvide strømpebukser og 1 m. tyl og et diadem, så bliver det ikke nemmere Sidste år brugte hun sit julenissekostume og var nisse Hun er forresten 2 år og 2 mdr, nu...

Anmeld

5. januar 2012

Koen.

Tænker Lærke skal klædes ud som hallo kitty da det er det helt store hit

Anmeld

7. januar 2012

hannetheis

7. januar 2012

Kay

du kunne give den lille en stribet bluse på... og så sætte et nummer fast på og "tegne" skæg stubbe på ham og så er han en bjørnebandit

han kunne også være cowboy

Anmeld

7. januar 2012

B&J

uhh ved det ikke det er første gang i år vores kommer til at prøve det

Anmeld

7. januar 2012

Malonde1985

Min store pige på 5 år skal være minie mouse det var på tilbud i h&m til 100,- med tilhørende ører på hårbøjle . Så hun skal bare ha en sort snude

Til den mindste har vi et blåt Care Bear kostume

Anmeld

10. januar 2012

hannetheis

opper den lige igen forsvinder så hurtigt.

Anmeld

10. januar 2012

An&Jo

sidste år var min dreng 10mdr og han blev klædt ud som en elefant..

i år ved jeg ikke helt hvad han skal være, skal ud og kigge lidt på hvad der er.. jeg har nemlig slet ikke tid til at lave et kostume selv i år..

Anmeld

10. januar 2012

NinaNymannMadsen

vi skal slet ikk holde fastalavn ved ikk hvor der er noget henne af og vores dagplejer holder ikke noget så mine piger skal i være klædt ud eller noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.