Kvinde sked i supermarked!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2012

celkt

Lullaby skriver:

Bella tissede ud over hele gulvet da hun var 3 år på McDonalds. Hun var lige blevet ble-fri og så skulle hun bare. Jeg gik igang med at tørre op bagefter, manden min blev så flov at han bare stak af..

det har jeg også prøvet i et supermarkede, - og hmm, tror også i en tøjbutik engang... det er bare en svær fase, når de smider bleerne...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

mulle85

føj siger jeg bare!!

Anmeld

5. januar 2012

lycly

Så den godt på facebook, var FLAD af grin  

Hold kæft hun er hurtig, det er bare bukserne ned, bumme-lum, bukserne på igen og videre. Hahahha, genialt. Er bare taknemmelig for at det ikke er mig der skal tørre den op!! 

Arbejder selv i supermarked, og vi har oplevet at vi har fundet fyldte bleer, en hamster og hundeposer, men dog aldrig en menneskelort

Anmeld

5. januar 2012

bullerbassen

Ad siger jeg bare..

Kan ( heldigvis ) ikke se linket 

Anmeld

5. januar 2012

Isabella_mor

HeidiØ skriver:

Ja, der er det bogstavelig talt noget lort (haha) at være flaskedreng! Puha.. !!

haha det er nu ikke kun flaskedrengene der skal rydde sådan noget op, det kan en butikchef også komme ud for..

jeg har engang oplevet NOGET lignende.. der var engang en der havde skidt i bukserne en VOKSEN MAND, og så var lorten trillet ud fra hans underhylere og ned på gulvet i vores grøntafd.. i nettoen på nørrebrogade i kbh.. det var VIRKELIG ulækkert... 

Anmeld

5. januar 2012

Isabella_mor

LunaLykke skriver:

Så den godt på facebook, var FLAD af grin  

Hold kæft hun er hurtig, det er bare bukserne ned, bumme-lum, bukserne på igen og videre. Hahahha, genialt. Er bare taknemmelig for at det ikke er mig der skal tørre den op!! 

Arbejder selv i supermarked, og vi har oplevet at vi har fundet fyldte bleer, en hamster og hundeposer, men dog aldrig en menneskelort

et hamster..!!! det er nok det underligste jeg har hørt der er blevet fundet... haha... altså var den død eller hvordan? fortæl lige den historie..  

Anmeld

5. januar 2012

Benjamins'mor

Hvor er det da bare klamt!

Anmeld

5. januar 2012

HeidiØ

isabellamor skriver:

haha det er nu ikke kun flaskedrengene der skal rydde sådan noget op, det kan en butikchef også komme ud for..

jeg har engang oplevet NOGET lignende.. der var engang en der havde skidt i bukserne en VOKSEN MAND, og så var lorten trillet ud fra hans underhylere og ned på gulvet i vores grøntafd.. i nettoen på nørrebrogade i kbh.. det var VIRKELIG ulækkert... 

Ej, det er fandme da ulækkert osse! Og super mærkeligt en lort kan trille ud af buksen! .. ej ok, det er virkelig ærgeligt

Anmeld

5. januar 2012

lycly

isabellamor skriver:

et hamster..!!! det er nok det underligste jeg har hørt der er blevet fundet... haha... altså var den død eller hvordan? fortæl lige den historie..  

Haha nej nej, den var lyslevende og rendte rundt i butikken en aften Min salgsleder var klar til bare at smide den i kværnen, haha, tror ikke lige han kunne overskue det (fik han IKKE lov til), men ret kort efter kom en kvinde og spurgte om vi tilfældigvis havde fundet en hamster. Og det havde vi jo tilfældigvis

Anmeld

5. januar 2012

Isabella_mor

HeidiØ skriver:

Ej, det er fandme da ulækkert osse! Og super mærkeligt en lort kan trille ud af buksen! .. ej ok, det er virkelig ærgeligt

ja jeg har sgu oplevet lidt af hvert ved at arbejde i butik i københavn..

det har ikke kun været klamme ting, men også sjove ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.