Fandt min dreng ude på vejen!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

716 visninger
3 svar
0 synes godt om
5. januar 2012

Camulla

Hej med jer...

Da jeg hentede min søn på 3 i BH idag, fortæller en af vikarerne, at en forælder havde glemt at lukke døren ud til vejen, så de havde fundet Micas derude. De vidste ikke hvor længe han havde været derude, men havde sagt til ham, at hvis han så døren være åben en anden gang, så måtte han ikke gå ud, så skulle han sige det til en voksen i stedet for. 

Og jeg er rasende! Eller... jeg er også splittet... er selv pædagog og ved godt at man ikke kan have øjnene på alle børn hele tiden, men for helvede, undskyld mit sprog, hvis der var sket ham noget!!!

Puha, kan de da i det mindste ikke sætte en seddel op om hændelsen og bede folk om at huske at lukke den dør? 

Hvad havde I gjort??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2012

Levi&LilysMor

Camulla skriver:

Hej med jer...

Da jeg hentede min søn på 3 i BH idag, fortæller en af vikarerne, at en forælder havde glemt at lukke døren ud til vejen, så de havde fundet Micas derude. De vidste ikke hvor længe han havde været derude, men havde sagt til ham, at hvis han så døren være åben en anden gang, så måtte han ikke gå ud, så skulle han sige det til en voksen i stedet for. 

Og jeg er rasende! Eller... jeg er også splittet... er selv pædagog og ved godt at man ikke kan have øjnene på alle børn hele tiden, men for helvede, undskyld mit sprog, hvis der var sket ham noget!!!

Puha, kan de da i det mindste ikke sætte en seddel op om hændelsen og bede folk om at huske at lukke den dør? 

Hvad havde I gjort??

Jeg ville også blive rasende. Hvor dum kan man være at glemme sådan noget, hvad så hvis det var den andens barn. Så det er dælme godt der ikke skete ham noget....

Anmeld

5. januar 2012

Sildefisk

Puha godt der ikke skete noget! er også selv pædagog og har mange gange oplevet at lågen ind til mine børns inst ikke er lukket ordenligt (den øverste lås er ikke sat på, så min søn fx på 2,5 kan selv åbne den så)

Jeg har sagt det til pædagogerne, ved ikke om der er sket mere?

men oplevede jeg det samme som dig ville jeg kræve de sætter opslag op og på det kraftigeste opfodre alle forældre (mundligt) at de skal lukke lågen med tanke på dagens episode ( vi ved jo at nogle forældre simpelthen overser de seddler vi sætter op)

Anmeld

5. januar 2012

Camulla

Ja, tror også jeg tager den med dem i morgen tidlig... Og det var ikke engang lågen som ikke var sat ordentligt fast, det var selve døren ind til garderoben. Eller dørene må det være, for der er 2!!

Er bare sindssygt glad for, at børnehaven ligger på en lille blind villavej, 4 huse fra vores, tænk hvis det havde været ud til en stor trafikkeret vej??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.